parmanoia Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 (endret) I går fikk jeg, for ørtende gang høre av en dritings fyr på byen at jeg så sur ut. Før han sa det, viste han tydelig at han synes jeg var attraktiv. Men altså, dette med at jeg ser sur ellers sint ut får jeg høre rett som det er ute på byen. Til vanlig går jeg ikke for å være en grinebiter, men jeg vet ikke om jeg faktisk ser sur ut eller om det er bare noe som mange menn sier?! Flere damer som opplever der samme, og er det noen menn her som ofte sier sånt ute på byen? Til orientering kan jeg fortelle at jeg blir i alle fall ikke blidere av å få høre sånt... Endret 10. juni 2012 av parmanoia 3
Gjest Jytte Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 I går fikk jeg, for ørtende gang høre av en dritings fyr på byen at jeg så sur ut. Før han sa det, viste han tydelig at han synes jeg var attraktiv. Men altså, dette med at jeg ser sur ellers sint ut får jeg høre rett som det er. Til vanlig går jeg ikke for å være en grinebiter, men jeg vet ikke om jeg faktisk ser sur ut eller om det er bare noe som mange menn sier?! Flere damer som opplever der samme, og er det noen menn her som ofte sier sånt ute på byen? Til orientering kan jeg fortelle at jeg blir i alle fall ikke blidere av å få høre sånt... Jeg fikk høre det samme fra en mann på byen. "Du danser vel ikke du som ser så sur ut?" ... hehe ... Jeg danset med ham og vi var sammen i flere år etter den kvelden. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Det er sikkert fordi du ikke gliser til ham som et hjernedødt nek? Hvordan reagerer du når noen legger an på deg da? Ser du mer alvorlig ut enn smilende? 1
parmanoia Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2012 Jeg fikk høre det samme fra en mann på byen. "Du danser vel ikke du som ser så sur ut?" ... hehe ... Jeg danset med ham og vi var sammen i flere år etter den kvelden. Godt å høre at det endte slik. Jeg har ikke skjønt om det er et slags sjekketriks, eller en konstatering av at jeg faktisk ser sur ut. Hmmmmf. 1
parmanoia Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2012 Det er sikkert fordi du ikke gliser til ham som et hjernedødt nek? Hvordan reagerer du når noen legger an på deg da? Ser du mer alvorlig ut enn smilende? Jeg antar det varierer, og det kan også ha med måte de legger an på meg på. Men ofte er det det første de gjør å si at jeg ser sur/sint ut. Er det en måte å prøve å få kontakt på?
Steinar40 Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 I går fikk jeg, for ørtende gang høre av en dritings fyr på byen at jeg så sur ut. Før han sa det, viste han tydelig at han synes jeg var attraktiv. Men altså, dette med at jeg ser sur ellers sint ut får jeg høre rett som det er ute på byen. Til vanlig går jeg ikke for å være en grinebiter, men jeg vet ikke om jeg faktisk ser sur ut eller om det er bare noe som mange menn sier?! Flere damer som opplever der samme, og er det noen menn her som ofte sier sånt ute på byen? Til orientering kan jeg fortelle at jeg blir i alle fall ikke blidere av å få høre sånt... Hvorfor bry seg med folk som åpenbart ikke eier folkeskikk og oppdragelse? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Ja, kansje det bare er en kommentar for å ha noe å si - men neste gang så kan du jo spørre hvorfor de sier dette, siden du får høre det så ofte? Det har kansje noe med ansiktsutrykket ditt å gjøre om det er mange som sier det samme. Pleier du å prate/smile mye når du er ute med venner?
Envy Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Jeg får ofte den motsatte, at jeg ser så blid og positiv ut Men så blir jeg som regel strålende happy på fylla også da, og går rundt og smiler "som et hjernedødt nek", som det ble sagt lenger opp her
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Jeg får ofte den motsatte, at jeg ser så blid og positiv ut Men så blir jeg som regel strålende happy på fylla også da, og går rundt og smiler "som et hjernedødt nek", som det ble sagt lenger opp her Hehe det var min kommentar. Mente det ikke ille. Du høres veldig trivelig ut altså, for å si det rett ut!
Gjest -_Tove_- Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 Det har skjedd flere ganger med meg også, spesielt om jeg har vært edru og han som kommenterer har vært dritings. Beklager for at jeg ikke går rundt og smiler hele tiden liksom
parmanoia Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2012 Ja, kansje det bare er en kommentar for å ha noe å si - men neste gang så kan du jo spørre hvorfor de sier dette, siden du får høre det så ofte? Det har kansje noe med ansiktsutrykket ditt å gjøre om det er mange som sier det samme. Pleier du å prate/smile mye når du er ute med venner? ja, jeg snakker og smiler en del vil jeg da tro! Blir i godt humør av litt alkohol. Men de som sier det er som regel ganske drita. Jeg utstråler kanske ikke bare positivitet når noen som er mer drita enn meg prøver å få kontakt??
parmanoia Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2012 Det har skjedd flere ganger med meg også, spesielt om jeg har vært edru og han som kommenterer har vært dritings. Beklager for at jeg ikke går rundt og smiler hele tiden liksom Tror du er inne på noe der. Han er drita og jeg er ikke det når det kommer slike kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Da er det nok bare fylleprat og tull og tøys. Forsøk på å "sjarme" deg til å smile kansje.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 Hvis du er avvisende og skeptisk, noe som jo hender når fulle og uaktuelle karer kommer bort, vil kanskje en del menn tolke dette som at du er generelt sur - fordi de ikke har selvinnsikt nok til å se at det skyldes deres framtreden. Men du kan jo alltids tenke over om du trenger å være like avvisende, og i hvilke sammenhenger du får høre at du virker sur. Jeg har også fått den kommentaren noen ganger, først på barneskolen da noen litt større gutter drev og ertet meg. Kan jo hende de egentlig prøvde å komme i kontakt med meg... og senere har jeg fått høre det på byen - jeg har aldri vært så kontaktsøkende der, og har nok i tillegg vært litt FOR hard på avvisningene. Etter hvert har jeg blitt mer bevisst på å smile når jeg er blant folk, enten jeg bare smiler for meg selv, eller til forbipasserende. Man får gjerne litt annen respons da
JC89 Skrevet 10. juni 2012 #15 Skrevet 10. juni 2012 Har opplevd at damer sier til meg: Ser ikke ut som du har det så gøy!" når jeg er på byen. Greia er at jeg har et Knut Nærum-ansikt, ser alltid alvorlig ut selv om jeg er glad. Når jeg prøver å smile på kommando ser jeg ut som en seksualfrobryter. Folk er forskjellige, noen har naturlige flotte smil andre ikke. 3
Nicaa Skrevet 10. juni 2012 #16 Skrevet 10. juni 2012 Tror du er inne på noe der. Han er drita og jeg er ikke det når det kommer slike kommentarer. Hvis det er sagt i en spøkefull tone, ser jeg ikke noe galt i det. MEN Når man er edru, er det ikke spesielt ofte man får lyst til å smile når man snakker med en person som er 'drita' ;p
belle_ Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Ja, kjenner igjen det der. Mange menn som klager, hvorfor smiler du ikke, du må ikke være så sur osv... Jeg er sjelden sur, men er ikke en person som går rundt å smiler uten videre heller.
Miah Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 Får ofte høre at jeg ser litt sur ut eller at det ser ut som om jeg kjeder meg. Jeg smiler når jeg har noe å smile av, å sitte i en sofa omringet av en gjeng jenter jeg såvidt kjenner gir ikke meg en grunn til å smile. Om jeg derimot har hatt en sykt god dag eller en an de andre sier noe tidig, så smiler jeg. Men jeg smiler ikke mens jeg sitter på bussen eller handler i butikken. Folk som har fått i seg litt booze blir ofte litt happy. De smiler rett og slett lettere. Det vet jeg selv, jeg blir yrende super happy når jeg har drukket litt. Om man da er edru på fest hvor alle andre drikker, er det ikke rart de andre tror man er "sur". Du er nok ikke noe særlig sur, TS, men folk som har drukket er ofte veldig happy. Alkohol gjør at man lettere smiler og ler av ting som egentlig ikke er særlig morsomt.
Gjest .-L-. Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Jeg tenker vel bare det er hannes reaksjon på at du ikke gir han noe særlig "feedback" når han går bort til deg. Da er det lett å slenge noe ut om at det er noe galt med den andre personen når samtalen ikke går noen sted. Det var en reaksjon jeg fikk når jeg var yngre og ikke fikk noe særlig respons fra damene jeg gikk bort å snakket med. Jeg oppfattet jo de som kjedelige :gjeiper:, selv om jeg ikke sa det høyt da! Hehe, man kan jo egentlig ikke forvente at folk skal være så alt for friendly mot en de ikke kjenner. Endret 10. juni 2012 av .-L-.
loppekasse Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 Jeg får stadig vekk høre at jeg ser sur ut, og ikke minst at jeg trenger et smilekurs. Merkelig nok kommer dette ofte fra folk som ser ut som hele verden er imot dem og de stod hvertfall ikke først i køen da utseende ble delt ut. Skjønner ikke folk at man hvertfall ikke gidder å komme med et smil når man får høre at man ser sur ut? Drittlei de folkene altså, og sånn som en annen her skrev at han hadde et alvorlig ansikt, det har tydeligvis jeg også. Jeg ser ingen grunn for å gå rundt å smile hele tiden.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå