AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Skrevet 10. juni 2012 Hvordan kan en gruppe fra dette til dette Skikkelig skuffet over den nye sangen dems. Det er ikke helt dem, rett og slett.. 2
Gjest Fasting Drue Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 Egentlig synes jeg "Rett fra hjertet" var det siste de ga ut som inneholdt noe kult. De har mista det meste av den naturlige råskapen de hadde, f.eks. på EP'en glasskår. Som her: Slaget var for lengst tapt da de ga ut "tusen tegninger".
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Slaget var tapt da de hev sg ut og hjalp sumeet lovesikh med å date. De burde fokusert på musikk 1
Ethereal Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Det er kun snakk om EN sang, en sang som ganske tydelig er ment humoristisk. Det er greit å skrive slike sanger også, selv om man er opptatt av "krig og fred og religion og sånn". 2
Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror "problemet" er at Magdi ble etablert og småbarnspappa, og at Chirag ikke trenger være sulten på å bli hørt/ bli en stjerne lenger, og sprer oppmerksomheten sin på alle andre ting enn musikken.
Envy Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Ja har lurt på det samme TS. Gledet meg til den nye låta, men ble totalt skuffet. Den har 0 sjel, og videoen er rett og slett teit
Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Gledet meg til den nye låta, men ble totalt skuffet. Den har 0 sjel, og videoen er rett og slett teit Yepp. Den har ingenting den prøver å formidle, over hode. Kun "Ok. Vi har dytta ut en sang, slik vi hadde sagt vi skulle."
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 Jeg syns den nye låta var drtitbra. Den best siden Piano!
apekatt Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes de er veldig flinke uansett hva slags tema de skulle lage sang om. I fjor var det mer sånn "Vi låsar inn oss i burår", eller "et ord sier mer enn tusen tegninger", de endrer tema hvert år hvis noen har lagd merke til det? Ja, det var mer dype meninger i tekstene til Karpe i fjor, men de kan ikke alltid rappe om krig, fred og kjærlighet på hvert eneste sang. Hva de rapper om varierer hvert år, og det er nettopp det som gjør at folk ikke blir lei av musikken til Karpe Diem
Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes de er veldig flinke uansett hva slags tema de skulle lage sang om. I fjor var det mer sånn "Vi låsar inn oss i burår", eller "et ord sier mer enn tusen tegninger", de endrer tema hvert år hvis noen har lagd merke til det? Ja, det var mer dype meninger i tekstene til Karpe i fjor, men de kan ikke alltid rappe om krig, fred og kjærlighet på hvert eneste sang. Hva de rapper om varierer hvert år, og det er nettopp det som gjør at folk ikke blir lei av musikken til Karpe Diem Eller omvendt? At de liker noe og driter i resten..
Gjest notetur nomen Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes de er veldig flinke uansett hva slags tema de skulle lage sang om. I fjor var det mer sånn "Vi låsar inn oss i burår", Burår? Rutor, var det vel. Som i "på innsiden av boksen".
apekatt Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Burår? Rutor, var det vel. Som i "på innsiden av boksen". Haha, den svensken gjorde meg litt forvirra altså
SemperFi Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Egentlig synes jeg "Rett fra hjertet" var det siste de ga ut som inneholdt noe kult. De har mista det meste av den naturlige råskapen de hadde, f.eks. på EP'en glasskår. Som her: Slaget var for lengst tapt da de ga ut "tusen tegninger". Dessverre var denne sangen deres siste gode. Karpe Diem har blitt litt for nøytrale og mer "politisk korrekte".
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #15 Skrevet 13. november 2017 På 10.6.2012 den 11.03, AnonymBruker skrev: Hvordan kan en gruppe fra dette til dette Skikkelig skuffet over den nye sangen dems. Det er ikke helt dem, rett og slett.. Syns musikken virker så barnslig. De er 30 år eller noe sånt (?) og synger slik noen folk harselerte på barneskolen. De blir vel aldri voksne? Ikke helt min stil, men må si jeg også reagerte på jødehetsen. Har man ikke kommet lenger i 2017? Noe så ondskapsfullt. Anonymkode: ff0cf...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #16 Skrevet 13. november 2017 Hva er det neste? Skal de tagge ned snublestenene også? Anonymkode: ff0cf...ef3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #17 Skrevet 13. november 2017 På 26.10.2016 den 0.55, doktorproktor skrev: Mener dere fortsatt det? Ja. Flere mener det. Ingen som syns de er noe flinke til å synge lenger. Det var morsomt og søtt når de var unger, men det er ikke søtt eller kult nå når de er voksne. Det kommer sikkert en annen hiphop gruppe som tar over etter de igjen tenker jeg... Anonymkode: ff0cf...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #18 Skrevet 13. november 2017 Musikken til Karpe Diem har jo alltid vært helt elendig da! Det appellerer vel mest til barneskole-barn... Anonymkode: b627c...603 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #19 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Musikken til Karpe Diem har jo alltid vært helt elendig da! Det appellerer vel mest til barneskole-barn... Anonymkode: b627c...603 Ja, og minoriteter. Det er sikkert kjempe gøy for noen afrikanere og sånn at de har fått holde noen slags show og sånt, men de fleste av oss som er integrerte hører nok ikke så mye på de men stiller heller kritiske spørsmål til de spesielt om jødehetsen. Hvorfor gjør de det? Liker de ikke jøder? Anonymkode: ff0cf...ef3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå