Gjest BM2 Skrevet 12. juni 2012 #41 Skrevet 12. juni 2012 Hvor vanlig er det å bedrive analsex; 1. med noen man er sammen med? 2. med noen man dater? Er rimming (slikking av anal vanlig?) Vet at alle gjør som de vil, alt er ok. Men jeg har ikke bedrevet noe av dette, lurte på hva dere gjør og folk/venner man har hørt om! Aner ikke, men det er nok ganske så ræva.
Gjest Maruwan Skrevet 12. juni 2012 #42 Skrevet 12. juni 2012 Haha hva mener du med det? er det liksom ikke vanlig lengeer å ha vaginal sex Nei, det er gammeldags. Anal-sex er det nye vaginal-sex og nasal-sex er det nye anal-sex. Verden går stadig fremover.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #43 Skrevet 12. juni 2012 Det er veldig rart å se at en del folk tilsynelatende tror at analsex er noe man har i stedet for vaginal sex. For selvfølgelig er det ikke sånn! Oralsex, klining og puppetafsing er eller ikke noe man gjør i stedet for samleie. Og sex på vaskemaskina, i dusjen, på gulvet, i bilen, er ikke noe man gjør i stedet for å ha sex i senga. Om typen min spruter på magen min, er det ikke istedet for å sprute inni. Og så videre. Har noen av dere hørt om VARIASJON? Og å være leken i senga og gjøre litt forskjellige ting? Jeg har aldri hørt noen si "hvorfor har dere oralsex? Hva er så galt med penetrering?" Men med analsex ser man slike utsagn støtt og stadig. Verst for dere.
-Jiinxs- Skrevet 12. juni 2012 #44 Skrevet 12. juni 2012 meld deg in in International Pun Assosiaction Hahaha, at jeg ikke tok'an ikke før du pekte det ut, døh ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå