Gå til innhold

Hvor vanlig er analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å bedrive analsex;

1. med noen man er sammen med?

2. med noen man dater?

Er rimming (slikking av anal vanlig?)

Vet at alle gjør som de vil, alt er ok. Men jeg har ikke bedrevet noe av dette, lurte på hva dere gjør og folk/venner man har hørt om! :sengekos::popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke, hvorfor skal man ha anal sex? er det bedre enn vanlig sex? og er det noe som er verdt å prøve før man dør? NOEN MED ERFARING?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dritvanlig

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Analsex er noe jeg aldri kommer til å prøve.

Det er skikkelig turn-off.

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner ikke, hvorfor skal man ha anal sex? er det bedre enn vanlig sex? og er det noe som er verdt å prøve før man dør? NOEN MED ERFARING?

Jeg tror definitivt at det er noe man bør prøve før man dør. Helst i god tid, så man kan nyte opplevelsen.

Fra mannens perspektiv er det selvsagt mye bedre enn vanlig penetrering, siden endetarmen er velsignet med en lukkemuskel som garanterer at det er TRANGT.

Hvor digg det er for kvinnen, vet ikke jeg, men så vidt jeg forstår, er det ganske vanlig at homofile menn får orgasme ved å bli penetrert analt. Anatomien er jo litt forskjellig for menn og kvinner, mht plasseringen av det sk G-punktet. Men endetarmen og åpningen kan også være erogene soner, og man kan ha ganske intens nytelse ved at de stimuleres. F.eks med en stor, stiv kuk.

Det er ikke så skittent som enkelte vil ha det til. Litt forarbeid med fingrene og glidemiddel vil sørge for at penetreringen går relativt lett, og bruker man kondom, så blir det ikke noe søl. Har man vært på toalettet nylig, så er det ikke mye avføring i endetarmen. Særlig ikke i de ytterste 20 cm av den.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt analsex med de fleste av mine kjærester. Det er vel greit, men ikke noe vi gjør ofte. MEN de har alle sagt at vagina føles MYE bedre en baken.

• Liker 2
Skrevet

Dritvanlig

:fnise:

meld deg in in International Pun Assosiaction

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig for min del. Har ikke prøvd det med alle partnerne mine. Men de jeg har prøvd det med sier at vanlig sex er best. Og jeg må si meg enig der :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemte rimming. Nei, det har jeg aldri prøvd og det frister virkelig ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mine kjærester har villet det, noe jeg ble kjempe glad for.

Ser ingen vits med det for min del

- kvinne

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dritekkelt! Og slikking av rumpehullet, kan ikke tenke meg noe eklere og mindre hygienisk!!

EXIT ONLY!!

• Liker 4
Skrevet

helt vanlig å sleike ræv.

penetrering av analen er ikke så vanlig, men det skjer.

Gjest LillaGorilla
Skrevet (endret)

Har ikke gjort noen av delene. Ser ikke helt at det kan være godt for jenta? Kan noen jenter avkrefte/bekrefte dette? Som jente, får man nytelse av analsex?

Endret av LillaGorilla
  • Liker 1
Skrevet

Det er en grunn til at analsex er så vanlig som det faktisk er ;) Det tar litt tid å bli vant til det, syns ikke det var videre godt i begynnelsen, men nå liker jeg det! Det er nesten lettere å få orgasme ved analsex enn vanlig sex :sjenert: for meg i hvertfall. Absolutt verdt å prøve ;)

Analsex er noe jeg er villig til å prøve med de jeg dater eller er sammen med. Eneste kravet er vel egentlig at jeg kjenner fyren godt og stoler på ham :) og ikke minst at karen tenner på det også :lur:

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Det er en grunn til at analsex er så vanlig som det faktisk er ;) Det tar litt tid å bli vant til det, syns ikke det var videre godt i begynnelsen, men nå liker jeg det! Det er nesten lettere å få orgasme ved analsex enn vanlig sex :sjenert: for meg i hvertfall. Absolutt verdt å prøve ;)

Analsex er noe jeg er villig til å prøve med de jeg dater eller er sammen med. Eneste kravet er vel egentlig at jeg kjenner fyren godt og stoler på ham :) og ikke minst at karen tenner på det også :lur:

Så du får orgamse ved kun analsex (uten stimulering andre steder)?

Nysgjerrig og uerfaren, på det området.

Skrevet

Så du får orgamse ved kun analsex (uten stimulering andre steder)?

Nysgjerrig og uerfaren, på det området.

Jeg bruker ofte en finger på klitoris samtidig, men ikke alltid. Og det er absolutt ikke noen klitorisorgasme jeg får ;) men skal sies at det tok noen mnd med øving før jeg fikk det til...

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg bruker ofte en finger på klitoris samtidig, men ikke alltid. Og det er absolutt ikke noen klitorisorgasme jeg får ;) men skal sies at det tok noen mnd med øving før jeg fikk det til...

Oki :) Greit å vite at det kan være så bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Fra mannens perspektiv er det selvsagt mye bedre enn vanlig penetrering, siden endetarmen er velsignet med en lukkemuskel som garanterer at det er TRANGT.

Dette er ikke selvsagt. Noen menn opplever at det blir for trangt, og da blir det dårligere gjennomstrømning i penis, og det kan føre til at den oppleves nummen og uten følelse. For mange menn er analsex først og fremst en psykisk greie, ved at man nyter det å gjøre noe litt skittent og forbudt.

For meg som jente er det veldig digg, så lenge man tar seg god tid. Synes det er lettere å få serieorgasmer med noe i rumpa, enten det er en pikk eller bare en finger. Kan også komme bare av analsex, men er lettere med noe på klitoris.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser på både analsex og rimming som en naturlig del av sexlivet mitt, men ikke på første date.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sinnsyke orgasmer når jeg blir stimulert i rumpehullet. Ved penetrering av penis så er det ubehagelig akkurat når han trenger seg inn, men når han først har fått hele penis inn blir det så godt at det er ubeskrivelig, og jeg kommer i løpet av kort tid.. og gjerne flere ganger. Ofte bruker jeg en finger på klitoris og en vibrator i skjeden..... Og nå ble jeg kåt... Og ingen og leke med :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...