Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juni 2012 #21 Skrevet 10. juni 2012 Ja, det er ganske vanlig at menn vil prøve det. Jeg har det av og til, men bare i forhold Rimming er også deilig og praktiseres av og til
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #22 Skrevet 10. juni 2012 Beklager for et superdumt spørsmål, men er det så mange følsome områder inne i analen? At man får orgasme? For det er jo ikke sånn at det er deilig å gå på do. Uff ja. Dumt.
ks84 Skrevet 10. juni 2012 #23 Skrevet 10. juni 2012 Jeg tror utvalget her er ekstremt ladet. Det vil si at dem som har analsex er nesten per definisjon seksuelt utforskende. Seksuelt utforskende personer er mye mer tilbøyelig til å lese og skrive på kg. Du kan derfor ikke si at halvparten av menneskene i norge liker analsex bare fordi halvparten av svarene på denne tråden sier så. Analsex er nok ikke så vanlig som noen av brukerne her tror. Selv vemmes jeg ved tanken. Alle forberedelsene må jo drepe stemningen? Hilsen mann. 3
Pialill Skrevet 10. juni 2012 #26 Skrevet 10. juni 2012 Jeg tror utvalget her er ekstremt ladet. Det vil si at dem som har analsex er nesten per definisjon seksuelt utforskende. Seksuelt utforskende personer er mye mer tilbøyelig til å lese og skrive på kg. Du kan derfor ikke si at halvparten av menneskene i norge liker analsex bare fordi halvparten av svarene på denne tråden sier så. Analsex er nok ikke så vanlig som noen av brukerne her tror. Selv vemmes jeg ved tanken. Alle forberedelsene må jo drepe stemningen? Hilsen mann. du er nok inne på noe her, representativt har vel aldri seksualitetsforumet vært for hvordan folk flest ser på seksualitet. men forberedelsene trenger vel ikke å drepe stemningen? regner med at du sikter til ting som tarmskyll og de greiene der. For min del tar jeg det alltid på egenhånd en god stund før jeg har analsex. ikke noe karen merker noe til. Går fint ann å kåtes opp etter det. Uten gris er ikke analsex mer ekkelt enn vanlig vaginalsex
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #27 Skrevet 11. juni 2012 Rimming er noe jeg ikke vil prøve, verken på meg eller andre. Analsex, derimot, har jeg prøvd flere ganger og jeg elsker det. Innenfor disse mange reglene er analsex helt fantastisk: *det må være med en kjæreste som jeg har vært sammen en stund *god oppvarming, jeg foretrekker å ha blitt pult i musa først bl.a. *jeg må ikke være bæsjetrengt, eller ha magetrøbbel *masse masse glidemiddel med silikon i *tilgang på privattid etterpå, slik at jeg kan sitte på dassen og få ut det meste etterpå Høres kanskje veldig innviklet og prippent ut, men slik er det bare Analsex skjer dessverre ikke så ofte her siden det krever nesten litt planlegging
Mann 42 Skrevet 11. juni 2012 #30 Skrevet 11. juni 2012 Jeg tror utvalget her er ekstremt ladet. Det vil si at dem som har analsex er nesten per definisjon seksuelt utforskende. Seksuelt utforskende personer er mye mer tilbøyelig til å lese og skrive på kg. Du kan derfor ikke si at halvparten av menneskene i norge liker analsex bare fordi halvparten av svarene på denne tråden sier så. Analsex er nok ikke så vanlig som noen av brukerne her tror. Selv vemmes jeg ved tanken. Alle forberedelsene må jo drepe stemningen? Hilsen mann. Hvilke foreberedelser?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #31 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er veldig glad i analsex, og hadde det av og til med den forrige partneren min. Jeg tenner voldsomt på både tanken og det å gjøre det, og får voldsomme orgasmer når jeg stimulerer klitoris samtidig. Mannen min uttrykte imidlertid helt i starten av forholdet vårt at analsex ikke var noe han drev med, selv om han gjerne kan bruke fingrene på meg der. Vi har eksprimentert en del med SM blant annet, men siden han for lenge siden har sagt at han ikke kunne tenke seg å ta noen i rumpa, har jeg ikke tur å spørre om det. Nå har det gått seks år siden vi ble sammen, og ordene setter seg fortsatt fast i halsen på meg når jeg er i ferd med å ville snakke med ham om det.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #32 Skrevet 11. juni 2012 Hvilke foreberedelser? Lurer jeg også på? Å vaske seg er vel vanlig å gjøre uansett, og resten av forberedelsene er jo en del av moroa.
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2012 #34 Skrevet 12. juni 2012 Jeg vil si at rundt halvparten av jentene jeg har vært med, har likt en eller annen form for anal stimulering. Det kan dog bare være typen jenter jeg tiltrekkes av/tiltrekker, samtidig så har jeg litt mer triks enn å kjøre'n rett i toern.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #35 Skrevet 12. juni 2012 Hvilke triks er det du har på lur? Er jente og har selv aldri prøvd d. Noen gang når jeg har koset med kjæresten har han prøvd å lurt inn en fingertupp, noe jeg tror han tenner på. På min side føler jeg det litt ubehagelig og jeg redd for at blin brun eller at det lukter.. Fikk litt lyst til å prøve analsex etter jeg så denne tråden
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #36 Skrevet 12. juni 2012 Vaginal-sex er så 1857. Hvilke triks er det du har på lur? Er jente og har selv aldri prøvd d. Noen gang når jeg har koset med kjæresten har han prøvd å lurt inn en fingertupp, noe jeg tror han tenner på. På min side føler jeg det litt ubehagelig og jeg redd for at blin brun eller at det lukter.. Fikk litt lyst til å prøve analsex etter jeg så denne tråden
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #37 Skrevet 12. juni 2012 Jeg vil si at rundt halvparten av jentene jeg har vært med, har likt en eller annen form for anal stimulering. Det kan dog bare være typen jenter jeg tiltrekkes av/tiltrekker, samtidig så har jeg litt mer triks enn å kjøre'n rett i toern. Hvilke triks er det du har på lur? Er jente og har selv aldri prøvd d. Noen gang når jeg har koset med kjæresten har han prøvd å lurt inn en fingertupp, noe jeg tror han tenner på. På min side føler jeg det litt ubehagelig og jeg redd for at blin brun eller at det lukter.. Fikk litt lyst til å prøve analsex etter jeg så denne tråden (var deg jeg ville ha svar fra )
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2012 #38 Skrevet 12. juni 2012 (var deg jeg ville ha svar fra ) Third time's the charm. I all hovedsak handler triksene mine om kåthet og timing. Dess kåtere jenta er, dess mer kan jeg gjøre med henne og dess mer tenner henne enda mer. Før jeg vet litt mer om hvordan hun reagerer på leking der bake, så venter jeg kanskje til rett før hun får orgasme, så lar jeg en finger massere rundt åpningen - ikke innenfor. Det kan være en del av den dominante sexen, hvor jeg f.eks. ligger over henne, bruker kroppen min til å holde henne fanget, ene hånden holder hendene hennes over hodet - og når hun ikke kan rør seg, så bruker jeg en finger samtidig som jeg knuller henne. Det kan være en del av oralsex. Et lite stykke før hun nærmer seg orgasme, slikking på klitoris og fingrene på g-punktet, så lar jeg en ganske våt fingere massere rundt åpningen, og legger et lett trykk mot. På den måten vil gjerne hun støte i mot og det er hun som lar den slippe inn, istedet for at jeg tvinger den inn. 2
Gjest Maruwan Skrevet 12. juni 2012 #39 Skrevet 12. juni 2012 (endret) ... Endret 12. juni 2012 av Maruwan
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #40 Skrevet 12. juni 2012 Vaginal-sex er så 1857. Haha hva mener du med det? er det liksom ikke vanlig lengeer å ha vaginal sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå