AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 I det siste har jeg fått utrolig vondt i puppene... Når jeg kniper litt på dem gjør det ufattelig vondt og bare kjæresten min gir meg klem holder jeg på å kollapse! Det gjør så vondt. Kjennes ikke ut som typisk "voksesmerte", mye verre enn dette. Jeg har også vondt når jeg trykket meg under armene. Det er ikke så VELDIG vondt, men jeg kjenner det mer enn jeg gjorde før.. Jeg kjenner smerten oppover nakken og halsen når jeg trykker meg på puppene. Hva er det?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 Du burde nok ta deg en tur legen og sjekke det ut.
Gjest Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Tja, jeg aner ikke, men mange pleier jo å få smerter i brystene før menstruasjon. Selv får jeg alltid litt hovne, men plutselig en gang for litt siden var de kjempehovne og gjorde utrolig vondt, kunne ikke la strålene fra dusjen treffe dem en gang. Så kan jo bare hende at dette er tilfelle for deg også :s? Eller så kan det jo hende at du er gravid, hvis det er noe mulighet for det? Noen tips kan jeg ikke gi, men om du vet du ikke er gravid ville jeg bare sett det an, hvis smertene ikke går over, selv ikke etter menstruasjon, så burde du kanskje tatt deg en tur til legen? Er jo mest sannsynlig bare hormoner, men hvis det ikke går over er det jo greit å sjekke
nissejenta Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Har du nylig begynt på p-piller eller er du kanskje gravid...? Ville uansett tatt meg en tur til legen om jeg var deg. Kan jo ikke gå rundt å ha det så vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå