Gå til innhold

Menssmeter, men ingen mens..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

De siste par dagene har jeg opplevd å ha menssmerter, dette til tross for at jeg (egentlig)ikke skal ha mensen før på onsdag. Må forskyve den en uke pga ferie. Jeg har aldri opplevd å ha menssmerter så lenge før forventet mens før, så begynner jo å stusse litt.

Om det skulle ha noen betydning har jeg brukt Yasmine p-piller de siste 8 årene.

Er det noen som har opplevd det samme, eller har en formening om hva det eventuelt kan være?

Kan man faktisk få menssmerter så lenge før forventet mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke er gravid?

Skrevet

Jeg får som regel menssmerter én uke før forventet mens. Det er ikke alltid direkte smerter, men kjenner at den er på vei.

Da jeg var gravid var "menssmerter" ett av symptomene mine.

Skrevet

Sikker på at du ikke er gravid?

Sikker er jeg ikke, men jeg tviler litt. Er flink og tar pilla mi hver dag, og stort sett til samme tidspunkt. I helgene blir det forskjøvet en time eller to.

Vet p-piller ikke er 100% sikre, men tror du det er så stor sjangs for det da?

Skrevet

Jeg får som regel menssmerter én uke før forventet mens. Det er ikke alltid direkte smerter, men kjenner at den er på vei.

Da jeg var gravid var "menssmerter" ett av symptomene mine.

Jeg pleier å kjenne murringer i magen dagen før jeg får mensen, men har aldri fått det så lenge før. Hmm..

Jeg har hørt at mensliknende smerter kan være et tegn, men jeg kan liksom ikke få meg til å tro at det er det : p

Skrevet

Kan jo være at kroppen din "forventer" å få mensen nå siden du forskyver den, slik at du får smertene, men ikke mensen.

Jeg får av og til mensen smerter en uke før mensen som Vianne sier.

Skrevet

Kan jo være at kroppen din "forventer" å få mensen nå siden du forskyver den, slik at du får smertene, men ikke mensen.

Jeg får av og til mensen smerter en uke før mensen som Vianne sier.

Jeg begynner ikke å forskyve den før på søndag, det er da jeg egentlig skal begynne på "menspillene". Og jeg har forskjøvet den før, uten å få menssmerter.

Skrevet

Forstår jeg deg riktig i første innlegget, at du skriver at du holder på å utsette mensen med pillene?

Dersom man utsetter mens er det helt vanlig å kjenne en del murringer, da kroppen er vant til mens på den tiden.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Har mensmurringer en uke før mensen, så går det ofte litt over før det kommer tilbake rett før mensen. Ofte kan dette variere fra måned til måned.

Skrevet

Forstår jeg deg riktig i første innlegget, at du skriver at du holder på å utsette mensen med pillene?

Dersom man utsetter mens er det helt vanlig å kjenne en del murringer, da kroppen er vant til mens på den tiden.

Ja, du forstår det riktig da. Men jeg begynner ikke å "dytte" på den før i dag, og jeg har utsatt den ved ett par anledninger tidligere også. Har ikke opplevd disse murringene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...