Gå til innhold

klump på halsen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har siden april hatt en klump rett under kjeven. da ble jeg forkjølet og det ble vondt å svelge. no flere mnd etter dette, har jeg fremdeles vondt for å svelge på den siden det er en klump. men dette merkes bare på morgen og kveld. legen sa jeg skulle unngå kald melk, men at det sikkert gikk over av seg selv. men nå har det gått flere uker siden jeg var hos legen. hvor lenge skal jeg ha det slik?

andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har siden april hatt en klump rett under kjeven. da ble jeg forkjølet og det ble vondt å svelge. no flere mnd etter dette, har jeg fremdeles vondt for å svelge på den siden det er en klump. men dette merkes bare på morgen og kveld. legen sa jeg skulle unngå kald melk, men at det sikkert gikk over av seg selv. men nå har det gått flere uker siden jeg var hos legen. hvor lenge skal jeg ha det slik?

andre som har opplevd dette?

Unngå kald melk?!

Gå tilbake til legen. Få ham til å sjekke om du har en infeksjon eller liknende. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det var det jeg mente også, men legen sa det bare hang igjenn litt av forskjølelsen, og siden jeg jobber i barnehage vil den være dær lenge.

Skrevet

det var det jeg mente også, men legen sa det bare hang igjenn litt av forskjølelsen, og siden jeg jobber i barnehage vil den være dær lenge.

Ja, og han har sannsynligvis rett. Men hvis en forkjølese varer flere uker, er det greit å gå tilbake til legen. Hvis det er en bakteriell forkjølese/halsbetennelse, kan han vurdere om antibiotika er greit å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...