Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal snart til Las Vegas og driver og booker hotell. Det er mye flott å velge blandt og jeg blir neste helt forvirret. Akkurat nå står valget mellom

Planet Hollywood

Bellagio

Venetian

Noen som har erfaringer med noen av disse eller har andre hotellanbefalinger?

Alt er vel bra på "the strip" i Vegas, men greit å sjekke litt!

Takk på forhånd for svar.

H

Reklamelinkene fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har bodd på Bellagio, og det var såklart upåklagelig, men den aller beste opplevelsen hadde jeg første gangen jeg var i Vegas, da bodde jeg på MGM. Det var virkelig en opplevelse! Les noen reviews på nettet om de forskjellige.. :)

God tur!

Skrevet

Slenger meg på her, jeg:-)

Skrevet

Jeg bodde på Caesars Palace! Hadde lett bodd der igjen :)

Skrevet

Tommel opp for både Bellagio og Venetian.

Skrevet

Jeg bodde på Excalibur da jeg var der i fjor, og trivdes med det. Nå ble det valget tatt utifra budsjett, det er jo litt rimeligere enn hotellene du nevner, men jeg vil absolutt anbefale det allikevel :) hadde det ikke vært for at den ligger litt langt ned på the strip, så hadde det nok blitt der i år også.

Har ikke vært inne på Bellagio eller Planet Hollywood, men var innom Venetian for å kikke, shoppe og spille litt og fikk et godt inntrykk. Pent er det hvertfall :jepp:

Kos deg med planleggingen i alle fall, holder på her selv nå og det er kjempegøy :biggrin:

Skrevet

Alle de kjente hotellene på The Strip er bra. Jeg har bodd på Mirage og Treasure Island og var veldig fornøyd med begge. Det viktigste er å finne et hotell som ligger ganske midt på The Strip. Hadde forresten en nydelig suite på Mirage. Er utrolig billig å oppgradere når man er der (i forhold til andre hvertfall) :)

Skrevet

Bodde på The Orleans og de hadde shuttlebuss bort til the Strip. Booket ikke på forhånd og å bare løpe inn på de største på the strip var ikke så enkelt pga parkering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...