Rosenrød Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Har tenkt å investere i en iskremmaskin nå som sommeren er her, men trenger hjelp til oppskrifter, gjerne også på sunnere is med youghurt o.l. På forhånd takk! Endret 9. juni 2012 av Rosenrød
Leonora8 Skrevet 10. juni 2012 #2 Skrevet 10. juni 2012 I helgen laget jeg smoothie is! Det er både sunt, godt og enkelt! men har dessverre ingen gode tips til oppskrifter..
Despicable Me Skrevet 10. juni 2012 #3 Skrevet 10. juni 2012 I helgen laget jeg smoothie is! Det er både sunt, godt og enkelt! men har dessverre ingen gode tips til oppskrifter.. Hvordan laget du den?
Gjest Ludovie Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Min favorittmann på iskremfronten er David Lebovitz. Alle oppskriftene jeg har prøvd har vært nydelige. http://www.davidlebovitz.com/category/recipes/ice-creams-and-sorbets/ http://www.guardian.co.uk/profile/david-lebovitz
Leonora8 Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Hvordan laget du den? Lagde noen med frossene jordbær og banan. Og noen med mango og lime + litt eplejuice (kan godt tenkes at anansjuice smaker bedre). Mikset det sammen i en blender og helte jeg de over i "isformer" fra jernia i silikon.. Etter noen timer i frysen var de klare Tror de kostet rundt 30 kr pr stk også kan du lage 6 i hver form. Lette på nettet, men fant dessverre ikke de jeg har. Endret 10. juni 2012 av Leonorapapillon
Sessipn Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Her har du noen forslag Kiwi Is Sjokoladesorbet Sjokoladeis med chilli Mynteis med sjokoladebiter Melonsorbet Denne kan jo varieres i det uendelige, bare å bytte ut bærene Bringebærsorbet
Despicable Me Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Lagde noen med frossene jordbær og banan. Og noen med mango og lime + litt eplejuice (kan godt tenkes at anansjuice smaker bedre). Mikset det sammen i en blender og helte jeg de over i "isformer" fra jernia i silikon.. Etter noen timer i frysen var de klare Tror de kostet rundt 30 kr pr stk også kan du lage 6 i hver form. Lette på nettet, men fant dessverre ikke de jeg har. Thank you!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå