Gå til innhold

Hjemmelaget is

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har tenkt å investere i en iskremmaskin nå som sommeren er her, men trenger hjelp til oppskrifter, gjerne også på sunnere is med youghurt o.l.

På forhånd takk!

Endret av Rosenrød
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen laget jeg smoothie is! Det er både sunt, godt og enkelt! men har dessverre ingen gode tips til oppskrifter..

Skrevet

I helgen laget jeg smoothie is! Det er både sunt, godt og enkelt! men har dessverre ingen gode tips til oppskrifter..

Hvordan laget du den? :)

Skrevet (endret)

Hvordan laget du den? :)

Lagde noen med frossene jordbær og banan. Og noen med mango og lime + litt eplejuice (kan godt tenkes at anansjuice smaker bedre). Mikset det sammen i en blender og helte jeg de over i "isformer" fra jernia i silikon.. Etter noen timer i frysen var de klare :) Tror de kostet rundt 30 kr pr stk også kan du lage 6 i hver form. Lette på nettet, men fant dessverre ikke de jeg har.

Endret av Leonorapapillon
Skrevet

Lagde noen med frossene jordbær og banan. Og noen med mango og lime + litt eplejuice (kan godt tenkes at anansjuice smaker bedre). Mikset det sammen i en blender og helte jeg de over i "isformer" fra jernia i silikon.. Etter noen timer i frysen var de klare :) Tror de kostet rundt 30 kr pr stk også kan du lage 6 i hver form. Lette på nettet, men fant dessverre ikke de jeg har.

Thank you! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...