AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Er det noen som helst useriøse klinikker i Norge som utfører kosmetisk operasjon på puppene. Altså silikon. Jeg har bare funne de ''store'' kjente klinikkene i Norge, men leter etter en litt mer useriøs. Husk å si hva klinikken heter, og om du vet hva silikon koster der. Hååper dere kan hjelpe!
Fanta Exotic Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor er du ute etter noe som er useriøst? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Er det noen som helst useriøse klinikker i Norge som utfører kosmetisk operasjon på puppene. Altså silikon. Jeg har bare funne de ''store'' kjente klinikkene i Norge, men leter etter en litt mer useriøs. Husk å si hva klinikken heter, og om du vet hva silikon koster der. Hååper dere kan hjelpe! Hvorfor vil du til en useriøs klinikk?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Useriøse klinikker tar gjerne det dobbelte av hva seriøse klinikker tar, så hold deg til de seriøse dersom du absolutt skal skjøre i kroppen din.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Useriøse klinikker tar gjerne det dobbelte av hva seriøse klinikker tar, så hold deg til de seriøse dersom du absolutt skal skjøreskjære i kroppen din. hehe gikk litt fort her.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 er det ingen som vet om noen? Når jeg søker på google kommer bare de vanlige klinikkene opp
Fanta Exotic Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Jeez... Hvorfor kan du ikke gå til en "vanlig" klinikk da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Det aller mest useriøse jeg kan tenke meg er det du selv gjør hjemme i din egen stue. Fremgangsmåten er enkel. Du tar superlim, sement, dekkfiks, industriell silikon og fugemasse, blander det til en passende konsistens og heller et i ei sprøyte. Stikk sprøyta inn i puppen og klem inn den blandede massen helt til du har oppnådd ønsket størrelse. Gjenta på den andre puppen. Det er greit å bruke beholderen som industriell silikon kommer i til også å sprøyte inn massen. Når du er ferdig limer du igjen operasjonssåret med superlim, om ikke massen inneholder nok lim til at såret limer seg selv. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå