Gå til innhold

er det useriøse klinikker i Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som helst useriøse klinikker i Norge som utfører kosmetisk operasjon på puppene. Altså silikon. Jeg har bare funne de ''store'' kjente klinikkene i Norge, men leter etter en litt mer useriøs.

Husk å si hva klinikken heter, og om du vet hva silikon koster der.

Hååper dere kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du ute etter noe som er useriøst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som helst useriøse klinikker i Norge som utfører kosmetisk operasjon på puppene. Altså silikon. Jeg har bare funne de ''store'' kjente klinikkene i Norge, men leter etter en litt mer useriøs.

Husk å si hva klinikken heter, og om du vet hva silikon koster der.

Hååper dere kan hjelpe!

Hvorfor vil du til en useriøs klinikk?

AnonymBruker
Skrevet

Useriøse klinikker tar gjerne det dobbelte av hva seriøse klinikker tar, så hold deg til de seriøse dersom du absolutt skal skjøre i kroppen din.

AnonymBruker
Skrevet

Useriøse klinikker tar gjerne det dobbelte av hva seriøse klinikker tar, så hold deg til de seriøse dersom du absolutt skal skjøreskjære i kroppen din.

hehe gikk litt fort her. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

er det ingen som vet om noen?

Når jeg søker på google kommer bare de vanlige klinikkene opp

Skrevet

Jeez... Hvorfor kan du ikke gå til en "vanlig" klinikk da?

AnonymBruker
Skrevet

Det aller mest useriøse jeg kan tenke meg er det du selv gjør hjemme i din egen stue.

Fremgangsmåten er enkel. Du tar superlim, sement, dekkfiks, industriell silikon og fugemasse, blander det til en passende konsistens og heller et i ei sprøyte. Stikk sprøyta inn i puppen og klem inn den blandede massen helt til du har oppnådd ønsket størrelse. Gjenta på den andre puppen.

Det er greit å bruke beholderen som industriell silikon kommer i til også å sprøyte inn massen. Når du er ferdig limer du igjen operasjonssåret med superlim, om ikke massen inneholder nok lim til at såret limer seg selv.

27653.jpeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...