Gå til innhold

Hver gang vi møtes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om deltagerlisten for neste sesong? Jeg synes dette ser veldig lovende ut.

Ole Paus, Anita Skorgan, Morten Abel, Marion Ravn, Magnus Grønneberg, Lene Marlin og Kurt Nilsen.

Grønneberg måtte jeg google for å finne ut hvem var, men ellers er jo dette et bra stjernelag. Kan komme både bra samtaler og musikk ut av dette, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Skeptisk til Morten Abel. Liker ikke han.

Men ellers ser det jo greit ut. Veldig koslig program, så gleder meg til det begynner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til Morten Abel. Liker ikke han.

Men ellers ser det jo greit ut. Veldig koslig program, så gleder meg til det begynner igjen :)

Spennende å se om han nevner Marianne Aulie. :gjeiper:

Men ellers synes jeg noe av greia med programmet også er at man kan bli bedre kjent med artister man kanskje ikke liker eller ikke har noe forhold til gjennom et slikt program. Håper de nye deltagerne får like god kjemi som de forrige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... kunne gjerne bytta ut Morten Abel, Lene Marlin og Maroin Ravn. Har de to sistnevnte nok sanger til å plukke fra da? Sanger som er forholdsvis kjente?

Synd at det ikke er med en rapper/hiphoper og. Synes det var spennende med Vinnis tolkninger og de andres tolkninger av sangene til Vinni i forrige sesong - nettopp fordi de var så forskjellige.

På den listen over her synes jeg de fleste har ganske lik sjanger eller hva jeg skal si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hmm... kunne gjerne bytta ut Morten Abel, Lene Marlin og Maroin Ravn. Har de to sistnevnte nok sanger til å plukke fra da? Sanger som er forholdsvis kjente?

Synd at det ikke er med en rapper/hiphoper og. Synes det var spennende med Vinnis tolkninger og de andres tolkninger av sangene til Vinni i forrige sesong - nettopp fordi de var så forskjellige.

På den listen over her synes jeg de fleste har ganske lik sjanger eller hva jeg skal si.

Enig i det. Savner noen med en helt annen sjanger, f.eks rap. Eller kanskje hardrock/metall kunne vært spennende.

Men de har hvert fall ulik alder, og noen synger på norsk, andre på engelsk. Så litt variasjon er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke på sist sesong og kommer iallfall ikke til og se denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en god serie, og kommer til å ta opp denne sesongen også. For da kan jeg spole med lyd når de synger sangene og eventuelt høre skikkelig på sanger som er litt mer spesielle. Synes det er mest interessant å bli kjent med artistene på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...