Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg håper jeg kan få tatt et brystløft med implantat. Der jeg har forhørt meg (Kristiansand) så skulle de nærmest ha full pris på begge operasjonene, så det kom på ca 60 000.- :/ Jeg ser andre steder så får man det rimligere, som en slags pakkepris. Hvem går for å være best feks i Oslo området? Og noen som vet hvor mye det koster andre steder? Setter pris på ALLE tips og råd! takk:)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Hjelpes..jeg var nettopp nede i Budapest og gjorde det samme: løft og nye implantater. Det kom på 27.000, og jeg er veldig fornøyd. Selv trodde jeg at jeg ikke kunne få fine pupper igjen, etter nylig å ha vært på konsultasjon i Norge da jeg oppdaget komplikasjoner etter en brystforstørrelse jeg tok i 2008. Jeg ble nemlig fortalt at det var ikke noe å gjøre med mine pupper. Ingenting ville hjelpe, hverken løft eller en annen type profil på implantater. Gikk derifra med tårer i øynene. Så kontaktet jeg Budapest Klinikken, og etter en uke i Budapest kom jeg hjem med akkurat de puppene jeg ønsket å få! Kan faktisk ikke fatte og begripe at denne klinikken ikke er mer kjent jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå