LukaFrost Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Philadelfia med melkesjokolade synes jeg smakte så godt at jeg kunne tenke med å bruke den til å lage kake, men jeg trenger oppskrift. Jeg tenker noe i retning sjokoladeostekake eller kanskje den egner seg til topping på cupcaces. Anyone?
LeaMichele Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg tror passionforbaking har en oppskrift med den "osten". Er på mobilen så får ikke sjekka for deg dessverre,men synes jeg har sett den der.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Prøv: -1 pakke oreo kjeks -1 pakke philadelfia med sjokolade 1. Mos oreo til støv, bland inn osten med gaffel eller food processor 2. Trill kuler av det, lettest om blandinga har stått i kjøleskap først 3. Dupp i flytende sjokolade. Sett kjølig! - Ellers tror jeg du kan søke på gladsuroppskrifter som bruker smøreost og erstatte vanlig med sjokoladevarianten. Sikkert digg på sjokoladekake..
MarianneE Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Prøv: -1 pakke oreo kjeks -1 pakke philadelfia med sjokolade 1. Mos oreo til støv, bland inn osten med gaffel eller food processor 2. Trill kuler av det, lettest om blandinga har stått i kjøleskap først 3. Dupp i flytende sjokolade. Sett kjølig! - Ellers tror jeg du kan søke på gladsuroppskrifter som bruker smøreost og erstatte vanlig med sjokoladevarianten. Sikkert digg på sjokoladekake.. NAM!!
Ryvre Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Philadefia med sjokolade? Dette må være noe jeg ikke har fått med meg ja. Høres jo innmari godt ut da, og man kan sikkert bruke det på samme måte som i en vanlig ostekake, bare at det blir sjokoladesmak Og med friske bær til da så blir det sikkert digg
Gjest Borghild Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Hvorfor er Philadelphia lagd med fløte? *gråte* Vil smake den osten, men tåler ikke fløte. Skulle vært lagt med melk i stedet. Tåler ikke fløte, ble allergisk mot det i voksen alder så har tidligere smakt den vanlige. Men alle Philadelpiaer er forbuden frukt nå gitt. Får vanvittige magesmerter om jeg spiser det. Skulle ønske det fantes en fløtefri Philadelphia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå