Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Hva bruker dere for å unngå nupper, osv etter du har barbert deg? I det siste har jeg fått maange prikke / kviser etter barbering, mange ved fitta og oppover rumpa. Er det normalt?:S kan det være noe annet? Har noen prød rfsu intim aftershave?
kattepus89 Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jeg pleier å smøre meg med sink-krem etter barbering. Sånn som man bruker på babyer eller brannskader. Syns det hjelper mye Dessuten hjelper det å ikke barbere seg hver eneste dag, da ber man om sår hud.
meelissa Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 For min del får jeg oftere nupper og irritert hud om det har gått en stund siden sist jeg barberte. Prøver å holde det ved like, men ikke hver dag som brukerern over sier. Smører ingenting på etterpå, men barberer med intimsåpe istedet for barberskum. Funker for meg!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Hva bruker dere for å unngå nupper, osv etter du har barbert deg? I det siste har jeg fått maange prikke / kviser etter barbering, mange ved fitta og oppover rumpa. Er det normalt?:S kan det være noe annet? Har noen prød rfsu intim aftershave? kjære vene, det heter "underlivet" .... ikke "fitta". Hvis ikke hadde det vel het "rfsu fitte-aftershave" dagens ungdommer........ sukk 3
fruBeist Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 (endret) kjære vene, det heter "underlivet" .... ikke "fitta". Hvis ikke hadde det vel het "rfsu fitte-aftershave" dagens ungdommer........ sukk Hva er galt med å bruke et uttrykk som har eksistert siden norrøn tid? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=fitte&begge=+&ordbok=begge Endret 9. juni 2012 av fruBeist
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 kjære vene, det heter "underlivet" .... ikke "fitta". Hvis ikke hadde det vel het "rfsu fitte-aftershave" dagens ungdommer........ sukk heheh, jeg vet, uff Beklager det, mente underlivet ! :D
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 men hvorfor får jeg mange prikker i hele UNDERLIVET ? Til og med oppover rumpa der jeg ikke har barbert. ser forferdelig stygt ut. Ikke så vakkert å se på når kjæresten tar meg bakfra, stakkar
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 ingen? Hva pleier dere å smøre på etter dere har barbert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå