Gå til innhold

Har jeg for høy selvtillit

Har jeg for høy selvtillit  

12 stemmer

1. 1. Har jeg for høy selvtillit

• Ja
      0
    • Nei
      8
    • Du burde vansire deg for å ha noe å klage på
      4

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv fornøyd med kroppen min, og det virker det som at andre er også. Det gjør meg usikker, kan jeg ha store lyter som jeg ikke vet om? Har jeg for høy selvtillit når jeg ikke må opprette en tråd for hver kroppslig atributt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for at du vansirer deg selv. Tennvæske i ansiktet + lighter er en effektiv metode.

Folk som er så heldige at de ikke har noen ting å skjemmes over kan vi jo ikke ha noe av...

Skrevet

Du er heldig :)

Jeg er også sånn, har egentlig ikke noe spesielt å klage over. Jeg er ikke så stor fan av nesen min, men pyttsann.

Du har ikke for høy selvtillit, du har akkurat passe mengde. Hadde du hatt for høy selvtillit hadde du opprettet tråder som "på en skala fra 9-10 hvor 10 er perfekt, hvor perfekt er jeg?" og lagt ut et bilde av deg i minimalt med tøy.

Vær fornøyd og glad! :)

Skrevet

Jeg er selv fornøyd med kroppen min, og det virker det som at andre er også. Det gjør meg usikker, kan jeg ha store lyter som jeg ikke vet om? Har jeg for høy selvtillit når jeg ikke må opprette en tråd for hver kroppslig atributt?

Er vel lov til å være glad i kroppen sin. Man MÅ ikke ha komplekser for noe bare for å være normal:P Heck, jeg har ikke noe i mot noen av mine kroppsdeler heller, det eneste som "feiler" meg er at jeg har litt for mye kjøtt på beina, men det lar seg jo fikse med noen joggeturer:)

Dessuten, bare ved å reflektere over om du har for høy selvtillit eller ei, vil jeg nå tolke positivt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...