Gå til innhold

høyde  

35 stemmer

1. 1. For høy om jeg er 175?

• Ja
      9
    • Nei
      20
    • Høyere enn meg
      6
  2. 2. Hvor høy er den mest passelige høyden?

• 160
      3
    • 165
      12
    • 170
      16
    • 175
      5
    • 180
      5
    • 185
      0
    • 190
      0
    • 150??
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg har alltid ønsket at jeg var litt lavere. Og jeg trur 175 er gjennomsnittshøyden for menn, og jeg liker ikke at dem er lavere enn meg. Synes dere jeg er for høy om jeg er 175??? Nei jeg er ikke så veldig tynn om det har noe å si. Men er ikke feit heller.

Hva er en passelig høyde.

Forresten vil jeg gjerne høre meninga til menn som er rundt 175 høyden om hva dem syns om damer som er like høye som dem !!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynner bli enig med vampen...............

• Liker 2
Skrevet

Skrevet

Altså, jeg har alltid ønsket at jeg var litt lavere. Og jeg trur 175 er gjennomsnittshøyden for menn, og jeg liker ikke at dem er lavere enn meg. Synes dere jeg er for høy om jeg er 175??? Nei jeg er ikke så veldig tynn om det har noe å si. Men er ikke feit heller.

Hva er en passelig høyde.

Forresten vil jeg gjerne høre meninga til menn som er rundt 175 høyden om hva dem syns om damer som er like høye som dem !!

For meg så ville du vært en liten jente, men nå er jeg ganske høy da. En dame som er like høy som meg har jeg aldri møtt før, eller jo jeg har møtt transer på høye hæler som har vært like høye.

Jeg er egentlig ikke så opptatt av høyden til jenter, men det ville vært litt creepy om de var høyere enn meg, men jeg har aldri møtt ei jente som er høyere enn meg noensinne.

Skrevet

Hva er høyt med 1,75?? Du er noen få cm over gjennomsnittet. Er selv 1,76 og har aldri brydd meg om det, er heller stolt. Er ikke akkurat slik at jeg tårner over mine medsøstre. Skulle ikke sagt noe om du var 1,85. Slutt å syt!

Skrevet

Altså, jeg er 178cm og synes det er en fin høyde. Gjennomsnitt for menn er visst nå på 180cm, så du har plenti å velge mellom. Når det kommer til høyde så har hvordan du bærer kroppen VELDIG mye å si, hvis du prøver å skjule at du er høy, blir det bare å se dumt ut. Vær stolt av høyden din, gå med stolthet, jeg vet det er mange jenter som ønsker å være høyere, det er en grunn til at de går og sliter i 10cm høye hæler hver dag. :fnise:

Skrevet

Det spiller da ingen rolle om 175 er "for høy" eller ikke. Du er 175, og det er ingenting å gjøre med det annet å lære deg å være fornøyd med deg selv.

Jeg er selv 179 og har hørt hele livet "ååååå. du er så heldig som er så høy." Så velg heller å være fornøyd med alle centimeterne du har, og bær de med stolthet. Som Gjest_Ms_ sier: det handler om hvordan du bærer kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får vite her inne at 160 er idealet, hva skal du gjøre da? Kappe av deg beina?

Ikke tenk på høyden din i det hele tatt, du er helt fin som du er :)

Gjest Katten.
Skrevet

Ganske sikker på at gjennomsnittshøyden er 182 for menn, eller rundt der.

For min del: dess høyere, dess bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg er 178cm og synes det er en fin høyde. Gjennomsnitt for menn er visst nå på 180cm, så du har plenti å velge mellom. Når det kommer til høyde så har hvordan du bærer kroppen VELDIG mye å si, hvis du prøver å skjule at du er høy, blir det bare å se dumt ut. Vær stolt av høyden din, gå med stolthet, jeg vet det er mange jenter som ønsker å være høyere, det er en grunn til at de går og sliter i 10cm høye hæler hver dag. :fnise:

Ja. Grunnen er at høye hæler er pent, ikke at vi vil bli høyere. :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med både deg og vampen ja

Ts, som sagt hva skal du gjøre om det nå viste seg at ”fasitsvaret” på kg av alle ting viste seg at du var for høy? Gjemme deg for resten av verden? Amputere beina? Grave deg ned for alt håp er ute.

Det finnes flust av kvinner som ønsker å være høye, og det finnes flust av kvinner som ønsker å være lave og de fineste av de alle er de som trives med sin egen høyde.

Jeg er 1.53 (??) de fleste her inne på kg mener antageligvis jeg burde avle frem en katte farm, eller i det minste fatte og begripe at dverger ikke er attraktivt.(??) Likevel trives jeg veldig bra i min egen kropp både i bredde og høyde. For hva annet kan jeg gjøre? Operere stylter inn i beina? Nei takk! Ikke trenger jeg høye hæler, stylter eller å avle frem en kattefarm så jeg slipper ensomheten.

Men nå har jeg både mann og barn, dating livet har jeg heller aldri hatt noe problemer med før. Så høyde som med brede så finnes det folk som har forskjellige preferanser.

• Liker 2
Skrevet

Det synes jeg er et idiotisk spørsmål når du vet at det finnes en haug med kvinner her inne som er høyere enn 1,75, undertegnede inkludert. Nei, du er ikke for høy, men du er ganske dum og usjarmerende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes høye jenter er lite pent.. det feminine går bare bort. Maks høyde er 168, over det er du desverre veldig mannete for meg. Desutten så liker jeg jenter som går i høye hæler, er du for høy, blir det feil med høye sko. Likevel må du lære deg å leve med denne feilen, vi alle har feil som vi må være stolt over.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes høye jenter er lite pent.. det feminine går bare bort. Maks høyde er 168, over det er du desverre veldig mannete for meg. Desutten så liker jeg jenter som går i høye hæler, er du for høy, blir det feil med høye sko. Likevel må du lære deg å leve med denne feilen, vi alle har feil som vi må være stolt over.

Sliter du med "feilen" å være lavere enn gjennomsnittet?

• Liker 6
Skrevet

Du er litt for høy ja. Jeg er selv ganske høy, men på jenter liker jeg 158-170. At dama er høyere enn meg er fysj og skam.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt for høy ja. Jeg er selv ganske høy, men på jenter liker jeg 158-170. At dama er høyere enn meg er fysj og skam.

Du er ikke ganske høy hvis ei dame på 175 er høyere enn deg!

• Liker 6
Skrevet

Du er ikke ganske høy hvis ei dame på 175 er høyere enn deg!

Når sa jeg at en dame på 175 er høyere enn meg? Jeg mener generelt, er en dame høyere enn meg så er det FYSJ OG SKAM. Det er som om kroppen hennes blir bøyd, sån fjellape aktig, den eneste som er høy og pen er Adriana Lima, hun er liksom ikke bøyd.

• Liker 3
Skrevet

Sån nå går jeg å sover før fjellapene angriper meg.

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke en "feil man må lære å leve med", selv om lavere jenter er din subjektive preferanse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...