AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Ser dere jenter på rumpene til menn ? Tenner dere på dette ? Eller kunne dere ikke brydd dere mindre om en fin mannerumpe hva nå det er ? Ser dere på menn sine rumper på stranden feks ? Er dette noe dere i det hele tatt glor på ? Hva er en bra mannerumpe, eksempler ? Hvilken kroppsdel er det mest sexy på en mann ? Noen som synes rumpen er ? Vi menn tenner på rumpene deres av natur vil jeg tro. Og rumpen deres er av de mest sexy delene på kroppen deres.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 har hørt at "damer" ser på mannerumper. jeg har overhodet ingen interesse av en mannerumpe. jeg sre på framsiden jeg ser mer på fine jenterumper. jeg er heterofil jente btw...
Gjest Loverdose Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tenner ikke direkte på rumpa til kjæresten, det er liksom ikke det første jeg ser på. Men den er jo drit lekker, da. Har ikke akkurat den rumpefetisjen, for å si det slik.
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 er noe med gutter i fotball-shortser f eks fine, trente kropper generelt er fint, og da er jo rompe en del av det
eva-80 Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Titter deffinitivt på det, spesielt hvis den er fin.... Og med fin mener jeg en som er med former, litt som håndball-baller kaskje ? Om du skjønner Veldig avtennende med helt flat rumpe , men ingen dealbreaker.. er det ille, men ellers liker jeg mannen så ser jeg heller på noe annet på han som jeg liker mere.. Og så veldig hårete mannerumper er turn off :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå