Gå til innhold

Kul under kjeven

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Hei, under den bakre delen av kjeven har jeg en kul.. Jeg har en tilsvarende kul på andre siden av halsen, men den er mye mindre. Jeg har lest at det kanskje kan være en hoven lymfeknute som hovner pga i feksjon, men det rare er at jeg ikke har hatt noen infeksjoner i det siste. Den er ikke vond eller øm eller noen ting, bare hoven. Jeg kan på en. Måte rulle huden oppå, og den virker litt avlang.

Jeg har hatt den ganske lenge. Kanskje 1-2 mnd eller mer. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik en har jeg hatt i mange år, kan ikke du dra til legen og finne ut hva det er? så slipper jeg?

Gjest Missssy
Skrevet

Hvor stor er den? Har en selv på 2 cm som legen sa ikke var noe farlig. Har hatt den nesten 6 mnd

Gjest Bekymret
Skrevet

Hvor stor er den? Har en selv på 2 cm som legen sa ikke var noe farlig. Har hatt den nesten 6 mnd

Min er vel kanskje 0,5 - 1 cm større, tror jeg. Det er litt vanskelig å beregne lengden bare ved å ta på den. Sikkert ikke noe farlig, som i ditt tilfelle, men skal bestille time på mandag sånn just in case ;)

Skrevet

Mine hovnet opp i forbindelse med kyssesyken, men de gikk aldri tilbake til normal størrelse igjen, enda dette er flere år siden nå. Har selvsagt tatt det opp med fastlegen, men hun sier det ikke er noe farlig. Rare greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...