AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Husker ikke navnet på pillene nå, men tok en slik pille som skal hjelpe mot forstoppelse.. Har vært på do to ganger OG FY FAEN JEG ER SÅ KVALM!!!!! Når går dette over!? Herregud, jeg kommer ikke til å få sove i natt.. Typen er borte, men han kommer jo hjem senere, og faen om jeg må drive å løpe på do mens han er her... Det er ikke det egentlige problemet, problemet er at jeg er kvalm og det svir for faen. Au. Hjelp. Brb løpe på do
Aldrisur Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Er det en avføringstablett du har tatt? Endret 8. juni 2012 av Aldrisur
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Det er denne jeg har tatt. En pille. Skulle egentlig ta den før jeg skulle legge meg, men tok den for 6 timer siden... Jeg holder på å svime av, herregud. :gjeiper: Hva faen har jeg begitt meg ut på... Og herregud, håper av en eller annen merkelig grunn at typen IKKE kommer hjem i løpet av natten, for seriøst, tror jeg vekte hele nabolaget nå nettopp! Satan, altså!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Dulcolax? Jeg blir utrolig kvalm av dem i alle fall, helt grusomt. De finnes også som stikkpiller, kanskje de gir mindre kvalme?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Ja, dem! Nå har jeg jo allerede tatt en, så lite vits i å skifte med en gang. Det blir bare med den ene tabletten, for å si det slik. Er sliten, jeg... Stakkars meg. Men en ting, hva skal jeg egentlig si til kjæresten? Soverommet er rett ved siden av badet, og det er ikke særlig lydfritt det her (luktfritt er det faktisk, yay!), men ja... Han vet om at jeg har tatt sånn pille grunnet forstoppelse osv, men.. Flaut likevel. AU RYGGEN OG MAGEN MIN HERREGUD. Stakkars meg. Stakkars meg!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Ta deg et glass vann, pust med magen og slapp helt av, så går det nok over av seg selv. Dette er nok ikke noe farlig skal du se.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Håper virkelig det går over av seg selv. Noen som kan tenke seg hvor lang tid det eventuelt tar? Får gå å ta meg et glass vann og se om det går litt bedre. Tror ikke det er farlig da, men det gjør vondt og det kjennes ut som jeg skal sprekke, så blir en smule paranoid. Også gjøre det så vondt, som sagt... Heldigvis er det ikke verre enn selve forstoppelsen, da. Glad for at jeg endelig gjorde noe med det.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Forresten... Er det så lurt å ha sex nå? Og hva med å sove? Hva om jeg får et uhell?
Aldrisur Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Du burde nok ikke ha sex nå. Med mindre du er den samme AB-en her inne, som har en partner som elsker fis og promp.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Jeg bruker å ta slike piller på natta, så "slår de inn" om morgenen. Sex er absolutt ikke å anbefale, og uhell kan forekomme. En gang våknet jeg av at jeg dreit på meg. Ikke så kult. Legg en håndduk under rumpa om du er redd for uhell 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Haha, nei det er nok ikke meg. :fnise: Men da får jeg vell droppe sexen, da.. Huff. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Jeg ble så kvalm av Dulcolax at jeg spydde sist jeg tok dem. Skal aldri bruke det svineriet igjen. Æsj.
Gjest Per Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Typen din vet sikkert at damer også driter, så er vel ikke noe å være flau for det? Om lyd er problemet så sett dusjen og vasken på full guffe, så hører han ikke hva du egentlig gjør. Uansett, lykke til, og krysser fingrene for at du sover uten uhell
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 Typen din vet sikkert at damer også driter, så er vel ikke noe å være flau for det? Om lyd er problemet så sett dusjen og vasken på full guffe, så hører han ikke hva du egentlig gjør. Uansett, lykke til, og krysser fingrene for at du sover uten uhell Hun skrev tråden 9 juni så forhåpentligvis ligger hun ikke å driter på seg enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå