AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Er random sex bedre enn ekte kjærlighet, altså sex med en du elsker ? Hva er forskjellen føler du, hvis du har opplevd begge ? Ingenting slår ekte love er dere enig med meg jenter ? En relatert sang :
Papirbit Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Sex med en du elsker er digg. Sex med en du ikke elsker er også digg. Onani er forsåvidt også digg. Men sex med en du elsker er helt klart en bonus
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 jeg er uenig. jeg HATER når sex blir ødelagt med JEG ELSKER DEG.jeg blir kvalm sånt prat kan man i såfall ta etterpå. det er turn off. jeg har heller sex med en knullekompis *jeg er jente*
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 jeg er uenig. jeg HATER når sex blir ødelagt med JEG ELSKER DEG.jeg blir kvalm sånt prat kan man i såfall ta etterpå. det er turn off. jeg har heller sex med en knullekompis *jeg er jente* Tror ikke du har opplevd ekte kjærlighet da. En dag... one day
Anglofil Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Sex uten kjærlighet gir meg i grunn null og nada. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Er random sex bedre enn ekte kjærlighet, altså sex med en du elsker ? Hva er forskjellen føler du, hvis du har opplevd begge ? Ingenting slår ekte love er dere enig med meg jenter ? En relatert sang : Jeg har blitt elsket og elsket selv mange ganger. Og sex med en man elsker eller er glad i slår allt annet. Den er mer intens,mer kjærlig, mer nytende, mer ORGASMISK. Utrolig kraftige orgasmer- rene himmelen : ) Nei det er så deilig at jeg orker ikke prate mer om det...blir helt dårlig. Er singel og " sommerkåt ". Og savner virkelig et skikkelig bra par-sexliv igjen. Er ikke vant å gå singel og måtte fixe egne behov selv. VELDIG KJEDELIG... Det er sykt mye bedre med sex med en man elsker eller har følelser for - enn bare et random ligg med en fremmed.Man egentlig ikke bryr seg noe om...
womenwomen Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 jeg er uenig. jeg HATER når sex blir ødelagt med JEG ELSKER DEG.jeg blir kvalm sånt prat kan man i såfall ta etterpå. det er turn off. jeg har heller sex med en knullekompis *jeg er jente* Utrolig umodent av deg. Bare vent til du forelsker deg ....dypt og inderlig. Da vil du forstå så mye bedre hvordan sex kan være : ) 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har blitt elsket og elsket selv mange ganger. Og sex med en man elsker eller er glad i slår allt annet. Den er mer intens,mer kjærlig, mer nytende, mer ORGASMISK. Utrolig kraftige orgasmer- rene himmelen : ) Nei det er så deilig at jeg orker ikke prate mer om det...blir helt dårlig. Er singel og " sommerkåt ". Og savner virkelig et skikkelig bra par-sexliv igjen. Er ikke vant å gå singel og måtte fixe egne behov selv. VELDIG KJEDELIG... Det er sykt mye bedre med sex med en man elsker eller har følelser for - enn bare et random ligg med en fremmed.Man egentlig ikke bryr seg noe om... Utrolig godt å høre at kjærlighet fortsatt eksistererer. Jeg er mann og foretrekker love. Helt enig, helt annet nivå helt annen verden med en man elsker. Da tenker man at man vil bare tilfredstille den man elsker og bryr seg mindre om man selv. Ekte kjærlighet er så nydelig.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Tror ikke du har opplevd ekte kjærlighet da. En dag... one day jo jeg har det.jeg går gjerne gjennom ild og vann for den mannen i dag og. men jeg tenner ikke på sex som er sånn sånn i love you blablabla. det er rett og slett avtennende. jeg foretrekker sex som er røft.
Papirbit Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 jo jeg har det.jeg går gjerne gjennom ild og vann for den mannen i dag og. men jeg tenner ikke på sex som er sånn sånn i love you blablabla. det er rett og slett avtennende. jeg foretrekker sex som er røft. Bare fordi du har sex med en du elsker betyr det ikke at dere må stirre hverandre dypt inn i øynene og si "jeg elsker deg pus,får jeg entre deg nå?" kan ta det røft med en du elsker. Og stoler på.Og tenner på. Dette i mine øyner slår røff sex med en du nettopp har møtt. Spørsmålet var ikke åssen type sex du tente på,men med hvem.
frøkna Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Jeg trodde det var litt klisjee og overdreven før hele denne greien med at man må være forelsket i en person og da eksploderer liksom sexlivet.. Men da hadde jeg ikke vært ordentlig forelsket i noen før og må si meg enig. Sex uten kjærlighet har ingenting å stille opp med når man først har erfart lidenskapelig sex med en man virkelig elsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå