Gå til innhold

Smerter i det ene benet

Fremhevede innlegg

Gjest Missssy
Skrevet

For 3 måneder siden syntes jeg at jeg " hørte " knekkelyder foran i venstre lår men siden det ikke var vondt så brydde jeg meg ikke. Hadde også mye strekk i lysken. Senere har jeg begynt på en jobb der jeg står eller sitter på en stol mellom 3-8 timer. Knekkelyder var der men brydde meg fortsatt ikke. Jeg har lagt på meg over 20 kg de siste 3 årene pga lite aktivitet men i januar begynte jeg å jogge igjen. Nå har jeg ikke jogget på 6 uker pga denne jobben men i den perioden jeg jogger merket jeg smerter i knærne. Kjappe smerter som gikk fort over.

For 2 uker siden fikk jeg kjempe vondt i venstre legg og dro til legevakta pga mistanke om blodpropp. Det var ikke blodpropp. Med en gag jeg kom hjem merket jeg like intense smerter i høyre legg. De neste dagene hadde jeg vondt i begge beina, helt fra lysken og ned. Til tider er det bare knærne men noen ganger er det hele benet. Nå sitter smertene kun i venstre benet. Hele venstre benet. Det er stivt, som om det er støl, vondt og gå og det føles som om jeg skal falle. Det knekker også mye i knærne mine. Har også til tider vondt i overarmen eller albuene, dette ligger i begge armene, men smertene går fort over.

Er det noen som aner hva dette kan være?

Så irriterende å ha det sånn. Har dratt til legen men han mente sykehistorien er for kort til å kunne henvise meg noe sted. Han mente det var pga belastning på jobb men at han ikke var sikker. Nå skal jeg snart på ferie og bli borte 1 måned og det er så kjedelig og måtte dra på ferie ed smerter. Hvis det går over da, så vet jeg jo nesten sikkert at det er pga belastning men hva om det er like ille da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Missssy
Skrevet

Absolutt ingen som kjenner seg igjen!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...