AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Er såååå utrolig søt! digger denne jenta bare... Også har hun en så avslappet og naturlig stil Flott personlighet, også har hun en kjekk kjæreste, det fortjener hun!...
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 ååå ja hun er helt nydelig... så vakker og sjarmerende
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Jeg synes også hun er utrolig pen. Elsker håret hennes. Men av og til ser det ut som hun skjeler litt..? Har lyst å få sånne krøller som henne, men har ikke peiling på hår.
Gjest Purelove Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Sonia er så utrolig søt Likte denne videon, hun er så relaxed.. http://minmote.no/index.php/video/?id=53686&category=168
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg synes også hun er utrolig pen. Elsker håret hennes. Men av og til ser det ut som hun skjeler litt..? Har lyst å få sånne krøller som henne, men har ikke peiling på hår. hun skjeler bittelitt... bare sjarmerende
Gjest Purelove Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 (endret) hun skjeler bittelitt... bare sjarmerende Ja, noen ganger er det faktisk veldig sjarmerende Endret 8. juni 2012 av Purelove
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 hun er flott!! og ikke minst veskene hennes ???? :skratte: :skratte:
Gjest mew12 Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 ???? :skratte: :skratte: haha, var det SÅ morsomt at jeg syntes hun har fine vesker? har du sett den samlingen eller?? 1
Wednesday Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Ja, noen ganger er det faktisk veldig sjarmerende skjeler bittelitt selv jeg, hihi, mest derfor jeg mener det bare er sjarmerende
Gjest Elissima Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Ja, hun er søt! Er hun egentlig fra Sør-Amerika et sted? Er så misunnelig på de som har olivenfarget hud og langt fint hår..
Gjest Purelove Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Ja, hun er søt! Er hun egentlig fra Sør-Amerika et sted? Er så misunnelig på de som har olivenfarget hud og langt fint hår.. Hun er halvt norsk og halvt peruansk
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #14 Skrevet 10. juni 2012 Hun er aldeles nydelig, men jeg synes da ikke hun fortjener en kjekk kjæreste mer enn andre gjør. Hun fortjener dog en fyr som behandler henne greit, og det har hun sikkert.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 10. juni 2012 #17 Skrevet 10. juni 2012 Sjekket den linken som var lagt ut her, hun var pen og stilig. Problemet er at hun er ansvarlig for MinMote, mer elendig opplegg skal man lete lenge etter. Artiklene og tipsene de kommer med er så grusomt dårlige. Bunnslammet av vg, sier litt.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Veldig søt, er hun fra Haugesund? Noen som vet?
anónimo Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Sjekket den linken som var lagt ut her, hun var pen og stilig. Problemet er at hun er ansvarlig for MinMote, mer elendig opplegg skal man lete lenge etter. Artiklene og tipsene de kommer med er så grusomt dårlige. Bunnslammet av vg, sier litt. Enig, men det er en plass å begynne. I tillegg tror jeg jobben kan gi mange fruktbare inngangsporter og kontakter. Silje jobber f.eks.for KK nå. Anyways.. Nydelig jente med selvtillit og en god dose sjarm som jevner ut små skavanker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå