Gå til innhold

MinMote Sonia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er såååå utrolig søt! digger denne jenta bare... Også har hun en så avslappet og naturlig stil :) Flott personlighet, også har hun en kjekk kjæreste, det fortjener hun!... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ja hun er helt nydelig... så vakker og sjarmerende :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også hun er utrolig pen. Elsker håret hennes. Men av og til ser det ut som hun skjeler litt..? :vetikke:

Har lyst å få sånne krøller som henne, men har ikke peiling på hår.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns hun er falsk. En wannabe.

Skrevet

Jeg synes også hun er utrolig pen. Elsker håret hennes. Men av og til ser det ut som hun skjeler litt..? :vetikke:

Har lyst å få sånne krøller som henne, men har ikke peiling på hår.

hun skjeler bittelitt... bare sjarmerende :)

Gjest Purelove
Skrevet (endret)

hun skjeler bittelitt... bare sjarmerende :)

Ja, noen ganger er det faktisk veldig sjarmerende :)

Endret av Purelove
Gjest mew12
Skrevet

hun er flott!! og ikke minst veskene hennes :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

hun er flott!! og ikke minst veskene hennes :rodmer:

???? :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Gjest mew12
Skrevet

???? :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

haha, var det SÅ morsomt at jeg syntes hun har fine vesker? har du sett den samlingen eller?? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, noen ganger er det faktisk veldig sjarmerende :)

skjeler bittelitt selv jeg, hihi, mest derfor jeg mener det bare er sjarmerende :fnise:

Gjest Elissima
Skrevet

Ja, hun er søt! Er hun egentlig fra Sør-Amerika et sted? Er så misunnelig på de som har olivenfarget hud og langt fint hår..

Gjest Purelove
Skrevet

Ja, hun er søt! Er hun egentlig fra Sør-Amerika et sted? Er så misunnelig på de som har olivenfarget hud og langt fint hår..

Hun er halvt norsk og halvt peruansk :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun er aldeles nydelig, men jeg synes da ikke hun fortjener en kjekk kjæreste mer enn andre gjør. Hun fortjener dog en fyr som behandler henne greit, og det har hun sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Helt kurant! Søt jente.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Sjekket den linken som var lagt ut her, hun var pen og stilig. Problemet er at hun er ansvarlig for MinMote, mer elendig opplegg skal man lete lenge etter. Artiklene og tipsene de kommer med er så grusomt dårlige. Bunnslammet av vg, sier litt.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig søt, er hun fra Haugesund? Noen som vet?

Skrevet

Sjekket den linken som var lagt ut her, hun var pen og stilig. Problemet er at hun er ansvarlig for MinMote, mer elendig opplegg skal man lete lenge etter. Artiklene og tipsene de kommer med er så grusomt dårlige. Bunnslammet av vg, sier litt.

Enig, men det er en plass å begynne. I tillegg tror jeg jobben kan gi mange fruktbare inngangsporter og kontakter. Silje jobber f.eks.for KK nå.

Anyways.. Nydelig jente med selvtillit og en god dose sjarm som jevner ut små skavanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...