sweety pie Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Marsipan kake: Ett lag fylt med fløtekrem og jordbær Og ett lag fylt med vaniljekrem og bananer. Og alt dette dekket med marsipan.
G_25 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Dropp bananer er nå min mening. Stjeler all smaken og det smaker til slutt bare banan 3
Zakuro Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Litt vel mye krem etter min smak, men jeg er ikke så glad i krem da:P Men ellers høres det godt ut
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Bananene i kremen og vaniljekremen hørtes kvalmende ut.
Gjest fjosa Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Bananer, krem og vaniljekrem høres topp ut. Men med marsipan i tillegg blir det kvalmende for meg.. Alle med forskjellig mening, hehe.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Jeg pleier å ha et lag med krem + bringebærsyltetøy og et med vaniljekrem + hermetiske aprikoser. Blander inn litt pisket krem i vaniljekremen for å gjøre den litt luftigere. Det er godt å dykne kakebunnen med laken fra aprikosene 2
Evitas Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Banan, vaniljekrem, jordbær og krem er toppers. Kan nok bli noe mektig med marsipanlokk, ville valgt krem og jordbær/bær som topping, strødd med knust krokan!!
Brunhilde Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg lager ofte marsipankake, og ville definitivt ikke brukt bananer i den sammenhengen, det blir altfor søtt og mekting. Jeg pleier ofte å droppe vaniljekremen også, men hvis jeg bruker det, så blander jeg den med litt usøtet pisket kremfløte og har bare et tynt lag. Bringebær er min favoritt, helst lettsukrete frosne. Da bruker jeg saften som samler seg når de tiner til å dynke med. Litt finhakket mørk sjokolade, beingebær og krem er min favoritt.
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 kan du lage noe annet til meg? jeg sitter klar med kniv og gaffel
sweety pie Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2012 Veldig forskjellige meninger her ja :gjeiper:
sweety pie Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2012 kan du lage noe annet til meg? jeg sitter klar med kniv og gaffel Haha
hobbychef Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Kanskje litt too much med bananer siden det skal være en marsipan-kake, men ellers fikk jeg vann i munn
Glynis Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Jeg spiser så å si alt, men banan og marsipan er ikke på den listen. Så nei, det hørtes ikke godt ut.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Jeg hadde blitt lykkelig over jordbær og vaniljekrem i begge lagene, krem er ok, bananer er absolutt ikke godt i kremkaker.
Frua Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Min mening er at fyllet ikke bør være for søtt når det skal være marsipanlokk på kaken. Selv ville jeg kun hatt friske jordbær,krem og kanskje litt valnøtter som fyll.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå