Gå til innhold

Høres dette godt ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Marsipan kake:

Ett lag fylt med fløtekrem og jordbær

Og ett lag fylt med vaniljekrem og bananer.

Og alt dette dekket med marsipan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få? :spise:

Skrevet

Dropp bananer er nå min mening. Stjeler all smaken og det smaker til slutt bare banan

• Liker 3
Skrevet

Litt vel mye krem etter min smak, men jeg er ikke så glad i krem da:P Men ellers høres det godt ut :spise:

Gjest badeand1
Skrevet

Bananene i kremen og vaniljekremen hørtes kvalmende ut.

Gjest fjosa
Skrevet

Bananer, krem og vaniljekrem høres topp ut. Men med marsipan i tillegg blir det kvalmende for meg..

Alle med forskjellig mening, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha et lag med krem + bringebærsyltetøy og et med vaniljekrem + hermetiske aprikoser. Blander inn litt pisket krem i vaniljekremen for å gjøre den litt luftigere. Det er godt å dykne kakebunnen med laken fra aprikosene :)

• Liker 2
Skrevet

Banan, vaniljekrem, jordbær og krem er toppers. Kan nok bli noe mektig med marsipanlokk, ville valgt krem og jordbær/bær som topping, strødd med knust krokan!!

Skrevet

Jeg lager ofte marsipankake, og ville definitivt ikke brukt bananer i den sammenhengen, det blir altfor søtt og mekting.

Jeg pleier ofte å droppe vaniljekremen også, men hvis jeg bruker det, så blander jeg den med litt usøtet pisket kremfløte og har bare et tynt lag.

Bringebær er min favoritt, helst lettsukrete frosne. Da bruker jeg saften som samler seg når de tiner til å dynke med.

Litt finhakket mørk sjokolade, beingebær og krem er min favoritt.

:heks:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

kan du lage noe annet til meg? :spise: jeg sitter klar med kniv og gaffel ;)

Skrevet

Kan jeg få? :spise:

:gjeiper:

Skrevet

Veldig forskjellige meninger her ja :gjeiper:

Skrevet

kan du lage noe annet til meg? :spise: jeg sitter klar med kniv og gaffel ;)

Haha

Skrevet

Kanskje litt too much med bananer siden det skal være en marsipan-kake, men ellers fikk jeg vann i munn :spise:

Skrevet

Jeg spiser så å si alt, men banan og marsipan er ikke på den listen. Så nei, det hørtes ikke godt ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt lykkelig over jordbær og vaniljekrem i begge lagene, krem er ok, bananer er absolutt ikke godt i kremkaker.

Skrevet

Min mening er at fyllet ikke bør være for søtt når det skal være marsipanlokk på kaken. Selv ville jeg kun hatt friske jordbær,krem og kanskje litt valnøtter som fyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...