Gå til innhold

Vant flyreise til Malaga i august

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Mannen min vant nettopp flyreise tur/retur Malaga for to personer en hel uke i august :hoppendeglad:

Så nå sitter vi her og prøver å finne ut hvor vi skal overnatte. Vi er studenter, så håper å finne noe relativt rimelig.

Luerer derfor på om det er noen her som har vært i området og/eller kan komme med tips til overnattingssteder (trenger ikke nødvendigvis være hotell) med ok standard (rent og pent!) til en ok pris?

I tillegg lurer vi på om noen har tips til hva vi bør få med oss når vi er der. Og vet noen om det er muligheter for snorkling?

På forhånd tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Universidad Residencia santa paula var et hostel jeg bodde på, da kan dere ha rom for dere selv, og de har fellestoalletter og dusjer, men det er mange av dem så du blir ikke særlig stående i kø. De har også PC og TV rom med noen bøker man kan lese i. Eneste minuset er at det er over en cafe så kan bråke sent til natt, men det ligger ganske sentralt. Hvis dette ikke passer anbefaler jeg å søke på hostelworld.com eller booking.com.

Av attraksjoner så har de et kjent museum som jeg dessverre ikke husker navnet på nå, selvom jeg var innom :sjenert: ,de har tyrefekter stadion, promenade og alcabazar som er et gammel fort som strekker seg over byen som man kan gå opp til og se en flott utsikt. Det er også felre kirker og katedraler, og en nydelig park som slynger seg vis a vis strandpromenaden.

Malaga er mer og mer rettet mot turister, og det dukker opp hoteller/hosteller og restauranter overalt. I tillegg kan man komme seg lett til andre nærliggende byer med tog som jeg anbefaler siden dere har god tid, kan ta tog tidlig om morningen og komme sent om kvelden, sjekk renfe.es og trykk engelsk si no hablas espanol;-)

Skrevet

thyssen het museet aha!!!

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! Nå gleder jeg meg bare enda mer! :jepp:

Er fortsatt interessert i flere tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...