AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har tenkt å ta spraytan før ballet, men er ikke helt sikker på om jeg skal. Er det noen som har erfaring med å ta spraytan og vet hvordan resultatet blir? Hvor lenge varer det? Jeg ringte til der jeg har tenkt å ta det og de annbefalte å ta det dagen før ballet, og jeg skal til syden dagen etter ballet. Er det lurt å ta spraytan før man drar til syden? Er det mulig å sole seg og bli brun selvom man har spraytan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattjenta Skrevet 8. juni 2012 #2 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, det er mulig å sole seg, samtidig som man har spraytan. Det er ikke på samme hudlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Del Skrevet 8. juni 2012 Spraytan er å kaste bort pengene. Førstegang ble jeg helt skjoldete selv om jeg fulgte anvisningene fra salongen jeg var på Jeg forsøkte igjen, og fargen ble gul så jeg så helt fake ut. Skulle ønske at jeg heller brukte de pengene på solarium heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Del Skrevet 9. juni 2012 Spraytan=bimbo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 9. juni 2012 #5 Del Skrevet 9. juni 2012 Siden du skal til syden dagen etter ballet ville jeg nok ikke tatt spraytan. Ta heller litt sol, så har du litt grunnlag til du skal til syden. Er ikke verdens undergang om du ikke er brun. Alle skjønner jo at det er fake uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #6 Del Skrevet 9. juni 2012 Sjekk disse trådene du http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=263718 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=269675 Det ser ut til at folk har blandete erfaringer, jeg hadde ikke satset på det før ballet for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå