Lillebrud Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! Noen som har testa spray-tan? I bergen? Er usikker på hvordan det blir, og hvor jeg skal henvende meg.. Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rsa Skrevet 22. april 2007 #2 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, Har ikke testet i Bergen, men i Oslo. Hvis du aldri har prøvd spray-tan før vil jeg råde deg til å teste det i god tid før vielsen. Resultatet varierer fra person til person. Ligger en link lenger nede på forumlista der dette ble diskutert, og erfaringene er forskjellige. Håper noen andre her inne kan hjelpe deg med gode salonger i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 22. april 2007 #3 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg kjenner ikke til noen spraytan-studioer i Bergen, så jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Som rsa sier er det mange ulike erfaringer med spraytan, så hvis jeg hadde vært deg, ville jeg ha gått til en kroppspleiesalong og bestilt kroppspeeling + selvbruning. Det koster ikke mer enn spraytan, og du er nesten garantert et godt resultat. Dessuten vil huden bli veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesta Skrevet 22. april 2007 #4 Del Skrevet 22. april 2007 Vet ikke om et spraytan studio i bergen, men ville sjekket med treningsstudioer, de pleier ofte å ha sånn. Ellers ser det ut som om Wahwah på xhibition driver med selvbruning, men er ikke sikker altså lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå