Gå til innhold

Hva synes dere om kverulanter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagens spørsmål til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finnes overalt, og dem som ikke kan snakkes til fornuft, er ikke vits i å bruke tid og energi på.

• Liker 3
Skrevet

Slitsomme. :daane:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hva de kverulerer om, og settingen ellers. Noen kverulerer nettopp fordi enkelte andre har holdninger som gjør at kverulanten føler for å sette vedkommende på plass.

Skrevet

Forferdelig slitsomt og provoserende!

• Liker 3
Gjest Nenya82
Skrevet

Irriterende.Greit nok å diskutere,men når det bare blir sånn at man må si imot og tror at man har rett uansett så blir det veldig slitsomt.

Gidder egentlig ikke å bruke tid på sånne mennesker,for man kommer som regel ingen vei uansett.

Skrevet

Før irriterte de vettet av meg.

Nå gidder jeg ikke bruek energi på det. Synes egentlig litt synd på dem. Virker som en krampaktig måte å få oppmerksomhet på.

• Liker 1
Gjest tommeltott
Skrevet

:kjefte:

Irriterende mennesker som ikke fortjener å bli snakket til. :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Fryktelig slitsomme.

Skrevet

Just walk away :jepp:

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Slitsomme. :daane:

Forferdelig slitsomt og provoserende!

Fryktelig slitsomme.

Just walk away :jepp:

:jepp:

Skrevet

Slitsomt!

Jeg pleier sjeldent å kverulere, men vi har to slike på mitt studie, og jeg kverulerer mot dem til de blir grønne og blå, slik at de smaker sin egen medisin. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt!

Jeg pleier sjeldent å kverulere, men vi har to slike på mitt studie, og jeg kverulerer mot dem til de blir grønne og blå, slik at de smaker sin egen medisin. :fnise:

Stakkars alle i klassen din (utenom dere 3 da)!

• Liker 1
Skrevet

Slitsomt!

Jo du har et poeng der. Det bare bare det at livet er så altfor kort :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

En kverulant har som regel rett

Endret av runi
Skrevet

Er vel ingen som liker kverulanter vel.....? :fnise:

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg liker "men hva om"-kverulanter. Vil jo ha litt motstand.

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt!

Forfriskende at noen faktisk innrømmer å kverulere. I slike "hva synes du om folk som"-tråder, hører man som regel alltid bare fra de som synes noe, og ikke fra de som er slike folk man synes noe om. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Slitsomt!

Ja enig. Det er stort sett slitsomt, men noen ganger blir jeg trassig og bare må kverrulere tilbake.. Men da skal jeg være i riktig humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...