Carli Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg blir alltid syk etter flyreise. Og det ødelegger jo ferien ganske mye. Blir vanligvis syk i løpet av dagen/dagene etter flyreisen, uansett hvor jeg reiser. Er det mulig og unngå det? og i såfall hvordan?
Carli Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2012 Hvordan syk blir du? Det føles som influensa.
hobbychef Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Min lenke Kan dette være til hjelp? Endret 11. juni 2012 av hobbychef
Chloe- Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Jeg ble alltid syk før. Nå har jeg alltid med ekstra skjerf, ullsokker og antibac, samt skrur av viften over hodet (gjerne naboens også), og voila - aldri mer flyforkjølelse!
Zinnia Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 Samme som over, etter at jeg skjønte at aircondition var mye av skylkden til at jeg alltid fikk bihulebetennelse, har jeg blitt kjempenøye med å sitte med skjerf og skru av alt av vifter og lignende både på fly og hotell. Det har så langt hjulpet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå