AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #21 Skrevet 8. juni 2012 Fin kropp, men hun kan ikke posere. Halsen ser kort og tykk ut, og hun er som en stokk fra brystkassa ned til hoftene. Men kroppen er nok fin den, bare ikke optimal på dette bildet.
Gjest Loverdose Skrevet 8. juni 2012 #22 Skrevet 8. juni 2012 Helt normalt fin kropp, ikke noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #24 Skrevet 8. juni 2012 kjempe deilig. Det er nok ho som får all oppmerksomheten ute på byen.Vakker jente! 1
zimmy Skrevet 8. juni 2012 #25 Skrevet 8. juni 2012 Hvor er navelen hennes? Jeg ser på det litt større bilde. Er det noen som ser den? Enig med deg. Foretrekker analoge framfor digitale damer.
Alina X Skrevet 8. juni 2012 #26 Skrevet 8. juni 2012 newsflash: Menn er ikke en homogen gruppe der alle foretrekker det samme! Ja. man kan si at de fleste menn tiltrekkes av slanke kvinner her i vesten feks, men drar du til afrikanske land er det motsatt, skjønnhet er forskjellig fra sted til sted, men siden jeg antar at du henviser deg til Norske menn så skal jeg si at mange har blitt "lært opp"til hvem de skal like/ikke like,og å innrømme noe annet er et nederlag for dem personlig, ikke tenk så mye over det, hvis det hadde vært en superveltrent mann med sixpack så hadde kvinnene gitt det samme svaret,ja han er deilig men nei, det betyr ikke at gutter som ikke har sixpack ikke er deilige..
LoveMessage Skrevet 8. juni 2012 #28 Skrevet 8. juni 2012 Synes hun var fin jeg.Ser sunn ut, det er ett godt tegn (les:muskler). Flotte damer finner man forøvrig i alle størrelser
G_25 Skrevet 8. juni 2012 #29 Skrevet 8. juni 2012 Nei. Ikke kroppen til drømmedama det. Kjedelig var hun
Gjest Anna.S Skrevet 8. juni 2012 #31 Skrevet 8. juni 2012 Og det er typisk unge jenter som er usikre som svarer anonymt. De rakker ned på henne. Jeg kan ikke se at det er noen usikre unge jenter som svarer anonymt her. De anonyme utgir seg i allefall for å være menn. Poenget er jo TS som har et behov for å finne ut hva som er idealkroppen. Hva som menn/gutter synes er attraktivt. Det synes jeg er trist for hun burde heller lære seg å bli glad i seg selv.
Gjest Katten. Skrevet 8. juni 2012 #32 Skrevet 8. juni 2012 I'd hit that, men jeg klarer aldri å finne drømmedama på bilder. Det må så mye mer til.
Gjest Janus Skrevet 9. juni 2012 #33 Skrevet 9. juni 2012 Newsflash: Menn er ikke en homogen gruppe der alle foretrekker det samme! Smart.
Gjest notetur nomen Skrevet 9. juni 2012 #34 Skrevet 9. juni 2012 Om hun har en fin kropp, det veit ikke jeg, for det blidet er så tydelig retusjert på overkroppen... Hun ser så ukomfortabel og anstrengt ut, og bikinien sitter ikke bra. Nei, hun var ikke no spes.
Gjest notetur nomen Skrevet 9. juni 2012 #35 Skrevet 9. juni 2012 Bare jeg som la merke til at det er hun jenta i lenken oppe til venstre? Under logoen til kvinneguiden? TS spør vel fordi bildet brukes til å illustrere at det ikke er forsent å få drømmekroppen før sommern... Bare jeg som lurer på hvorfor KG legger opp til sånnt slankehysterisk kroppsfiksering?
Gjest Janus Skrevet 9. juni 2012 #36 Skrevet 9. juni 2012 Jeg misliker de politisk korrekte svarene her som prøver å antyde at hun ikke har en fin kropp. Selvsagt har hun en fin kropp. En nydelig kropp. Finnes det andre kropper som er nydelige? Ja, men det var heller ikke spørsmålet. Skam dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå