Gå til innhold

MENN: Er dette en flott kropp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere? Ser kroppen din drømmedama slik ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte visst å poste bildet. :kjefte:

post-37809-0-07451000-1339161861_thumb.j

• Liker 2
Skrevet (endret)

Enda en slik tråd, ja. :sukk:

Hun ser ganske bra ut hun der.

Endret av Hesitation
  • Liker 1
Skrevet

Here we go again...

Hun er flott. Det vil ikke se at en kvinne med 10-20 kilo til kan være flott. Utseende, personlighet, hvor på kroppen kiloene er plassert, osv. osv. osv... spiller en vesentlig rolle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt tynnere, så hadde hun vært bra ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kun for å provosere

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kun for å provosere

Nei.

• Liker 4
Skrevet

Brains > looks.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig, hun var skikkelig feit as...

Hehe, kødda, men, jeg synes ikke hun var så fin jeg. Var utstående og innadgående på de feile stedene. ;) Og virka å ha en litt for rett kropssform.

• Liker 2
Skrevet

hvorfor lurer vi egentlig på om hun har fin kropp? hvorfor har vi slike bedømmelseståder?

• Liker 3
Skrevet

Synes hun hadde bra kropp jeg. Alle menn har jo fantasier om hvordan "drømmekroppen" på en dame skal ha, men det er sjeldent at de faktisk får seg noe slikt. Høres kanskje litt kynisk ut. Det er ikke meningen at jenter skal se ut som glamourmodeller til de er 35. Det er ikke slikt vi er oppbygd!

Det er noe som heter at man ikke skal forvente at en jente har kropp som en Victoria`s secret modell dersom han selv ikke ser ut som en Fitch modell :wink:

• Liker 2
Gjest Anna.S
Skrevet

hvorfor lurer vi egentlig på om hun har fin kropp? hvorfor har vi slike bedømmelseståder?

Dette er sånn typiske innlegg fra usikre kvinner som samenligner seg selv med alle andre, og som har behov for bekreftelse om at de ser bra ut, ut i fra hvordan bedømmer andre.

Til TS:

Kropper er forskjellige på ALLE mennesker og ALLE mennesker liker forskjellige kropper. Selv om motebransjen har sine trender på hva de benytter seg av, så er det ingen kropp som er ideal kroppen. Noen passer til å være tynne, noen passer til å være tykke.

Så lenge du tar vare på kroppen din på best mulig måte og er frisk til sinns så vil du har en utstråling som er tiltrekkende uansett om du er tykke eller tynn eller midt i mellom.

Bli glad i deg selv, så vil mange andre bli glad i deg også :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som la merke til at det er hun jenta i lenken oppe til venstre? Under logoen til kvinneguiden? :P TS spør vel fordi bildet brukes til å illustrere at det ikke er forsent å få drømmekroppen før sommern...

AnonymBruker
Skrevet

Hun kunne kanskje hatt litt større pupper?

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvor er navelen hennes? Jeg ser på det litt større bilde. Er det noen som ser den? ;)

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Dette er sånn typiske innlegg fra usikre kvinner som samenligner seg selv med alle andre, og som har behov for bekreftelse om at de ser bra ut, ut i fra hvordan bedømmer andre.

Til TS:

Kropper er forskjellige på ALLE mennesker og ALLE mennesker liker forskjellige kropper. Selv om motebransjen har sine trender på hva de benytter seg av, så er det ingen kropp som er ideal kroppen. Noen passer til å være tynne, noen passer til å være tykke.

Så lenge du tar vare på kroppen din på best mulig måte og er frisk til sinns så vil du har en utstråling som er tiltrekkende uansett om du er tykke eller tynn eller midt i mellom.

Bli glad i deg selv, så vil mange andre bli glad i deg også :)

Og det er typisk unge jenter som er usikre som svarer anonymt. De rakker ned på henne.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

Hun er en blant svært mange flotte kvinner i ulike former og fasonger.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har en flott kropp, men det har de fleste kvinner i den alderen. Men det som gjør henne sexy er at hun smiler et selvsikkert smil.

AnonymBruker
Skrevet

Objektivt sett er det en pen kropp, men jeg personlig heller mer mot de som har litt mer former. Greit å være veltrent, men jeg foretrekker mer den gyldne middelvei.

Skrevet (endret)

Hva synes dere? Ser kroppen din drømmedama slik ut?

Jeg har ingen drøm om ei drømmedame.

Drømmedamer er slitsomme på flere ulike måter.

Her kan du forøvrig høre og lese om hvordan drømmedama er ;) hehe

http://www.youtube.com/watch?v=EhbN1L4THh0&feature=related

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...