Gå til innhold

Blogger som er verdt å lese


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her var det endel andre blogger! Takk for tråden :takke:

Anonym poster: 53e2ac35111459d4e1234b8c8c719d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Flere blogger dere vet om?

Anonym poster: 83e0f29438d38575c8823bb98f4437d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Magnhild er så kjedelig. Og så stjeler hun bilder. Jeg tror alle bildene er stjælt.

Anonym poster: 83e0f29438d38575c8823bb98f4437d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefal en (1) blogg du virkelig liker! Skriv kort hvorfor du liker akkurat denne bloggen.

Ved beskrivelse av hvilken kategori bloggen er, bruk gjerne nøkkelord som:

Humor

Samfunn

Rosa

Helse

Mat

Trening

Politikk

Reise

Mamma

Pappa

Ungdom

Kunst

Kultur

Økonomi

Hobby

Motor

Miljø

Hus

Hage

Jobb

Skole

Pensjonist

etc.

Unngå å nevne en blogg flere ganger. Pluss heller. Unngå diskusjoner om bloggen/personen bak bloggen.

Anonym poster: 84ca5b774ae3be21752da25482b49cc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff a mæ, det er jo mange interessante blogger som er langt utenfor 'rosa-kategorien', både norske og utenlandske, men i det siste fikk opp øynene for 'tegnehanne.no', så jeg nominerer nok ho for øyeblikket.

Morsom frøken som får satt ord på de små hverdagsgledene og irritasjonene i gjennom sine tegneserier, og tross at humoren ikke alltid treffer meg helt, så er bloggen rimelig forseggjort og er tvers i gjennom god å lese når man ikke orker meir av 'seriøse' blogger eller rosabloggene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker ofte innom "In the heart of my home" ( www.elizabethfoss.com ).

Den er så fjernt fra min egen tilværelse som det går an å komme, men jeg synes hun er flink til å beskrive de små hverdagsgledene og -frustrasjonene, og ta et annet perspektiv på hverdagslivet. Sitter ofte og smiler gjenkjennende av innleggene hennes :ler:

Stikkord: familie, homeschooling, oppdragelse, håndarbeid, hverdagsliv. Sikkert gørrkjedelig for alle under 30, og det finnes ikke et snev av verken rosablogging eller politikk (takk og lov for det, forresten, av en eller annen grunn tror jeg ikke vi er helt på linje politisk, den godeste Elizabeth og jeg!), men som familie- og hverdagsblogg er den veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casa Kaos

Som hun skriver selv: en mammablogg , garantert fri for interørtips og kakeoppskrifter. Sitter og humrer for meg selv når jeg leser denne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Glamourbibliotekaren

http://glambibliotekaren.blogspot.no/

Glamourbibliotekaren handler om de fine, små tingene som gjør hverdagen fin, det kan være en god bok, duften av blomster, en tur der man ser blomster på magnolia-treet i botanisk hage, en bra plate eller en kopp deilig te inntatt på en benk i hagen.

En forfriskende alternativ til det materielle fokuset som preger mange blogger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...