Gå til innhold

Tapas i Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut å spise tapas og trenger tips. Hva er din favoritt tapasresturant i Oslo og hvorfor? Si gjerne noe om prisnivået.

Hvilke bør man styre unna?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Champangeria er favoritten. :) God mat, drikke og hyggelig stemning.

Jeg vet ikke hvilken man skal styre unna fordi jeg kun har vært der når jeg skal spise tapas. Men vet med sikkerhet at det ikke er noe tull der :)

Prisnivået er ikke så høyt. http://www.champagneria.com/ og sjekk tapasmenyen :)

Endret av Nuppdupp
Skrevet (endret)

Jeg bor rett ved la casa på sagene og synes tapasen der bare blir bedre og bedre :) Veldig hyggelig sted også.

Ang pris så pleier vi å ta en slik pakke med 10 retter og betaler da 239 pr pers. Masse mat!

Endret av murray
Skrevet

Rust i Hegdehaugsveien! Virkelig fantastisk tapas med ikke så ille priser heller. Ligger stille til med fin uteservering og fine lokaler, samt god service. Jeg elsker det stedet!

Det er litt vanskelig å se, bare. Hvis du står med ryggen til Bogstadveien går du ned Hegdehaugsveien helt til du kommer til Lorrys. Du må på en måte gjennom uteserveringen til Lorrys for å komme frem :) Men du ser det med en gang du er gjennom, det står RUST tydelig :)

Skrevet

I gamledager likte jeg godt Barcelona, men med nye eiere har kvaliteten blitt dårligere uten at det er ille.

Salsa i Vika har god mat, litt dyrt og veldig koselig lokale.

Jacob Aall på Majorstua har overraskende god tapas som ikke er så dyr, men mye drikkegjester.

San Leandro har veldig god mat, fine priser men vonde barkrakker.

Delicatessen har også veldig god mat, men alltid lang kø og høyt støynivå.

Så jeg savner den perfekte og velger derfor litt forskjellig fra gang til gang avhengig av humøret.

Skrevet

Sist jeg var i Oslo tok broren min meg med på Vann & brød på Tøyen. Kjempegod tapas og stilige lokaler!

Skrevet

San Leandro i sporveisgata like ved bogstaveien.. mmmm god mat, god vin, kul atmosfære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...