Gå til innhold

Prevensjon man ikke legger på seg av!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken/Hvilke prevensjonsmetoder legger man ikke på seg av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Hvilken/Hvilke prevensjonsmetoder legger man ikke på seg av?

De som ikke inneholder hormon!

Ellers så behøver du ikke å legge på deg av hormon-prevansjon da. Har du prøvd det?

Det som i hovedsak gjør at du legger på deg med hormon-prevansjon er fordi matlysten øker.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ellers så behøver du ikke å legge på deg av hormon-prevansjon da. Har du prøvd det?

Det som i hovedsak gjør at du legger på deg med hormon-prevansjon er fordi matlysten øker.

Den største grunnen til at du legger på deg av hormoner er faktisk at hormonene lurer kroppen til å tro at du er gravid sånn at eggløsning uteblir. Når kroppen tror du er gravid legger du på deg for å forberede deg til fødsel og du får økt appetitt :P

Skrevet

Jeg har horm,onspiralen og har ikke opplevd noe vekstøkning av å bruke den. Hormonene virker lokalt (altså i livmora) derfor får du ikke samme sultvirkning som når du tar hormoner som påvirker hele kroppen... :wink:

Mindre menssmerter, kortere blødninger og mindre blod og fem års virketid. Koster ca 1200 kroner inkludert innsetting. Det er billig når du begynner å dele det på virketiden...

Skrevet

P-ring skal visst ikke føre til vektøkning. Har ikke merket noen økning av den selv heller.

• 7 år senere...
Skrevet

P-ring skal visst ikke føre til vektøkning. Har ikke merket noen økning av den selv heller.

jeg har lagt på meg masse av p-ring, uten å skifte livsstil.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvorfor legger man på seg av p-ring når hormonmengden er mindre?

Skrevet

p-stang synes jeg er kjempe bra, og ikke merka noe til noen symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...