Gå til innhold

Private Practice


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett ferdig siste sesong som er sendt i USA.

Usikker på hvor langt vi er kommet her i Norge, jeg har ikke tålmodighet til å vente.

Spoilers for dere som ikke er kommet så langt!

Når kommer neste sesong på lufta i USA, noen som vet? Jeg er avhengig av denne serien :)

Addison er min favoritt, jeg elsker å følge henne. Endelig fikk hun seg en sønn; men håper fortsatt på at hun blir gravid, med Jake selvfølgelig! Hva tror dere hun sier til frieriet til Sam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå sett ferdig siste sesong som er sendt i USA.

Usikker på hvor langt vi er kommet her i Norge, jeg har ikke tålmodighet til å vente.

Spoilers for dere som ikke er kommet så langt!

Når kommer neste sesong på lufta i USA, noen som vet? Jeg er avhengig av denne serien :)

Addison er min favoritt, jeg elsker å følge henne. Endelig fikk hun seg en sønn; men håper fortsatt på at hun blir gravid, med Jake selvfølgelig! Hva tror dere hun sier til frieriet til Sam?

Jeg håper hun sier ja til sam, syns de er så skjønne sammen :rodmer:

Men håper selvsagt at hun får en baby med han også da :rodmer:

Må innrømme at jeg ikke husker helt hva som skjedde i siste episode :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hun sier ja til sam, syns de er så skjønne sammen :rodmer:

Men håper selvsagt at hun får en baby med han også da :rodmer:

Må innrømme at jeg ikke husker helt hva som skjedde i siste episode :sjenert:

Amelia fikk babyen sin, og de andre kranglet om å la den donere organene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amelia fikk babyen sin, og de andre kranglet om å la den donere organene :D

Stemmer :D håper litt på at Amelia og sheldon skal bli sammen jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elyssa

Det er visst litt uklart, men det starter til høsten.

De vet heller ikke hvor mange episoder det blir, men 'Addison' skal visst runde av etter episode 13, så da ser det ut som om de skal avslutte uten henne..

'Pete' er visst ikke med i sesongen i det hele tatt.

Så da spørs det om det blir flere sesonger. De kan vel ikke fortsette uten Addi..

http://www.tvguide.com/News/Kate-Walsh-Leaving-Private-Practice-1048365.aspx?rss=object

Endret av Elyssa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Det er visst litt uklart, men det starter til høsten.

De vet heller ikke hvor mange episoder det blir, men 'Addison' skal visst runde av etter episode 13, så da ser det ut som om de skal avslutte uten henne..

'Pete' er visst ikke med i sesongen i det hele tatt.

Så da spørs det om det blir flere sesonger. De kan vel ikke fortsette uten Addi..

http://www.tvguide.c...aspx?rss=object

Pete tok kvelden i går, og Charlotte er ufrivillig gravid med trillinger. Litt av en episode. :danse:

Anonym poster: ea815625a5e09c9ac1510097e83d0877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har kommet lenger - synes serien er så bra, håper ikke den avsluttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke fikk med meg hva som skjedde med den lille jenta som forsvant i episode to eller tre, eller var det en greie de ikke avsluttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke fikk med meg hva som skjedde med den lille jenta som forsvant i episode to eller tre, eller var det en greie de ikke avsluttet?

Den saken ble avsluttet for to (?) episoder siden. Det var en hel episode som var viet til den saken.

Så gøy at det er flere som følger med på serien - jeg går ikke glipp av en eneste episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker Charlotte å få trillingene sine før serien avsluttes? Leste at hun som spiller Addison ga seg midt i sesongen, sånn at det ikke var noen vits å fortsette.

Anonym poster: ea815625a5e09c9ac1510097e83d0877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner nå at den lille jenta sikkert blir funnet i en senere episode. Skal nå begynne på episode 8, tror jeg:-) Har vært litt treg med å laste ned. Ser at episode 11 kommer om bare noen dager. Når er det Addison har tenkt å gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner nå at den lille jenta sikkert blir funnet i en senere episode. Skal nå begynne på episode 8, tror jeg:-) Har vært litt treg med å laste ned. Ser at episode 11 kommer om bare noen dager. Når er det Addison har tenkt å gi seg?

Ser ut som episode 13 i denne sesongen blir den siste.

Anonym poster: ea815625a5e09c9ac1510097e83d0877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 11 kan lastes ned på onsdag i neste uke (den 9.).

Sakset fra noen som sikkert har sakset fra et annet sted:

Well, Shonda Rhimes will soon have a little more time to work on one of her bazillion other shows. Rhimes announced today that her Grey's Anatomy spin-off Private Practice will call it a series after the current season, the show's sixth. The news isn't that surprising, as star Kate Walsh already declared that she wouldn't return for a seventh season if the show were renewed for one, and, well, it just didn't have the same success as the show from whence it came.

Rhimes took to the interwebs to make the announcement, calling the decision "heartbreaking." But she also said the current season has reached "a creative renaissance" and that ABC, the studio, and she all decided the show "was reaching its finish line," which is kind of confusing. Here's the statement in its entirety:

I'm sad to say that Private Practice's run will end after episode 613 this season. There was a lot of discussion and debate but, in the end, the guys at the network and the studio and I all decided that Private Practice was reaching its finish line. Creatively, we are all extremely proud of the show and especially proud of this season—which you will all soon discover is a creative renaissance. I can't wait for you to see it.

It's heartbreaking to end. Truly. I feel so lucky to write for these characters and tell these stories and I truly feel this show has taught me so much as a writer. And there's a family here, of crew and cast, people who have bonded over these past five and a half seasons. It's rare for a show to go for more than 100 episodes and we are incredibly proud to have been such a show. And we're grateful to all of you for spending time with us for an hour every week for the last 6 years. It's meant the world.

Thank you.

The sixth and final season of Private Practice is currently on its third episode and will end with its thirteenth. Grey's Anatomy, meanwhile, is still going strong and was just extended by a couple of episodes, as were both Modern Family and The Middle. Castle recieved an extension of one episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh nei, jeg var ikke klar over at serien skulle rundes av. Nå ble jeg litt lei meg..

Det er så mange uavklarte historier:

Hvordan vil det gå med Charlotte og trillingene, ikke bare nå, men også når de kommer hjem..?

Vil Amelia møte kjærligheten igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en episode og det var en episode for mye

Jeg har sett null episoder, men har sett noen episoder av Grey's Anatomy. Kanskje den dårligste serien av de jeg har sjekket ut, så med mindre spin-off'en er vesentlig bedre vil jeg anta du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...