Gå til innhold

vanlig å være deppa under mensen også?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier stort sett alltid å være ekstremt plaget med PMS - som regel i form av at jeg blir helt utslått, utslitt of enkelte ganger mister lysta på ALT, syns alt er irriterende, hater meg selv, andre, orker ikke tanken på å stå opp, synes ingenting er positivt.

Dette pleier imidlertid å forsvinne som dugg for solen i det blødningen starter, og da bobler jeg over av energi og ser lyst på livet igjen.

Men denne gangen skjedde det ikke...Hadde en bedre premenstruell periode enn jeg har hatt de siste gangene, med tanke på utslittheten og sånn, men merka en god del til meget varierende humør. Så kom mensen og det gikk ikke over. Jeg er på dag 2 nå og er fortsatt på randen av et eller annet sammenbrudd og humørsvingninger fra helvete :(

Er det vanlig å være plaget av slikt mens man har mensen også?? Håper så inderlig det, og at dette ikke er noe som har tenkt å vedvare. Hele kroppen er i helspenn, går konstant rundt med klump i magen og ser ingen lyspunkter :P

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg blir sånn før og under mensen. Kjenner at selvtilliten synker, blir kranglete og alt er bare et stort ork.

I uken før jeg får mensen blir magen oppblåst og det ser fort ut som at jeg er 20uker på vei. Da føler jeg meg bare feit og udugelig. Men, midt i uka med blødninger er alt greit igjen. Kjæresten har måtte takle masse unødvendig tull fra min side under min "jordbær-uke". :fnise:

Du er altså ikke alene! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg ble nærmest suicidal i den perioden der.

Fikk til slutt p-pille resept fra legen. Bruker yasmin og har nå mensen kanskje 3-4 ganger i året. Det hjalp!

Gjest idioten
Skrevet

Selvfølgelig er det vanlig!!!!!!! herregud slutt å gjøre alt uvanlig og som noe er feil.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...