Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Noen som kan tipse meg hvordan en reiser billig mellom Bodø og Tromsø med fly??? Hvilket flyselskap er billigst?
Arkana Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Uansett hvilket flyselskap du velger å reise med anbefaler jeg at du sjekker prisene på flere flyselskapers sider, selv de som ikke flyr den ruten du ønsker. Jeg skulle f.eks. reise fra Oslo til Evenes til jul (ruten flys av Braathens eller Norwegian), og prøvde først SAS som foreslo den billigste billetten til 4000 kroner. Tilfeldigvis prøvde jeg også Widerøe sine sider, som ikke flyr den ruten, og fikk billetten, med samme fly og til samme tider som den SAS tilbød, for bare 2600 kroner. Mye penger å spare med andre ord.
Gjest tromsøbyboer Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Både Norwegian og Braathens flyr Bodø-Tromsø. Tror begge har det systemet at billigere billett jo lenger tid i forveien du kjøper den. Det greieste stedet å sjekke flybilletter og priser er her: www.wideroe.no
Grooo Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Ut februar lønner det seg også å følge med her: http://www.norwegian.no/sw4931.asp hvis du kan reise på ganske kort varsel.. Norwegian legger daglig (hverdagene) ut 148 biletter til 148 kr, det er en bra pris!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå