Gjest Hnd Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hallo. Jeg har i det siste klødd og hatt litt vondt i rumpesprekken. Derfor har jeg litt vondt for å sitte i enkelte stillinger. Jeg la merke til et område i rumpesprekken som er ganske skjult, og tenkte at jeg kanskje ikke får vasket meg godt nok der når jeg dusjer, selv om jeg dusjer daglig. Jeg tenkte derfor at jeg burde tørke meg litt med papir, for å se om det var noe dritt der. Til min forskrekkelse var papirer blodig da jeg så på det, så jeg prøvde å ta på det, og fant at det faktisk er en åpning der! Jeg tok et bilde: Hvis det er nyttig informasjon, sitter jeg mye stille og er litt større enn man burde være... Jeg er 17 år
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Anal fistel muligens? Du bør dra til legen.
Zakuro Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Æv, ser vondt ut:S Kan være sånne anal-rifter kanskje? Men vet ikke hva man kan gjøre med dem. Best å ta en tur til legen tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Hallo. Jeg har i det siste klødd og hatt litt vondt i rumpesprekken. Derfor har jeg litt vondt for å sitte i enkelte stillinger. Jeg la merke til et område i rumpesprekken som er ganske skjult, og tenkte at jeg kanskje ikke får vasket meg godt nok der når jeg dusjer, selv om jeg dusjer daglig. Jeg tenkte derfor at jeg burde tørke meg litt med papir, for å se om det var noe dritt der. Til min forskrekkelse var papirer blodig da jeg så på det, så jeg prøvde å ta på det, og fant at det faktisk er en åpning der! Jeg tok et bilde: Hvis det er nyttig informasjon, sitter jeg mye stille og er litt større enn man burde være... Jeg er 17 år Ser ut som analsinus. Ring legen!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Dette må du til legen med. Jo raskere du får ordnet opp i dette jo fortere vil det gå over. Går du for lenge med det kan det ta veldig lang tid for å bli kvitt problemet og få såret til å lukke seg. Dette er en ganske vanlig problemstilling, så ikke skam deg eller gru deg til legetimen. Legen har sett dette mange ganger før. 2
Gjest zebra:) Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Er du jente eller gutt? Sitter det nær brunøyet eller helt i enden av sprekken? God bedring!!:-) Hvordan får man et sånt hull?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Det så ikke ut som fistel/sinus, og jeg tror nok det kan ha med fukt å gjøre. Men sikkert lurt å få legen til å se på det. I mellomtiden ville jeg passet på å vaske med såpe hver dag, klappe tørt med et rent håndkle og smøre på sinksalve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå