Gå til innhold

Hva kan jeg kjøpe til moren min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da klarte jeg det uungåelige - jeg klikket på foreldrene mine. Hvordan skal jeg rydde meg ut av denne floken? Skal jeg kjøpe roser til mamma? Faren min bryr seg ikke om gaver, han ser bare en gave som en gave og ikke noe mer, mens mamma blir genuint glad for en gave. Mye bedre å gi henne en gave. Har litt anstrengt forhold til faren min, hvordan kan jeg løsne det litt opp?

Skal flytte fra dem snart når leiligheten min blir ledig, men før det er jeg stuck med dem. Er bare snakk om litt under to uker og jeg er nødt til å holde ut med dem. Heldigvis reiser de vekk i morgen, men jeg må nesten gi mamma noe fint for hun føler at hun er verdens verste mamma (???) :tristbla:

Hvilke blomster sier UNNSKYLD? Skal gi henne kort og ... eller er det bedre alternativer? Har klemt henne og sagt unnskyld osv osv.

Legger denne under "hus og hjem" siden jeg spør etter gavehjelp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort noe dumt forleden dag.

Det var mot en mannlig venn. Men jeg kjøpte blomsterbukett og kort, med tekst inni som viste at jeg virkelig angret.

fikk så god hjelp i butikken til bukettet og han ble virkelig glad og tilgitt med det samme.

blomster slår sjelden feil for en kvinne. men legg ved et kort ... tror det hjelper

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en dyr, stor og staselig blomsteroppsats. Legg ved et kort hvor du virkelig legger deg nesegrus flat. Kanskje sleng med noen kosertbiletter eller noe annet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...