AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en hel vannmelon og en hel honningmelon liggende i kjøleskapet. De har vel ligget inni der en halvannen uke nå fordi jeg tydeligvis ikke hadde så lyst på melon allikevel gitt! Men er det noen her inne som vet hvor lenge melon holder seg urørt og ikke oppskjært inni kjøleskapet?
Minya Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har en hel vannmelon og en hel honningmelon liggende i kjøleskapet. De har vel ligget inni der en halvannen uke nå fordi jeg tydeligvis ikke hadde så lyst på melon allikevel gitt! Men er det noen her inne som vet hvor lenge melon holder seg urørt og ikke oppskjært inni kjøleskapet? Mellom en og to ukers tid er det vanligste, så du burde spise dem snart.
loppekasse Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Ville ikke ventet så mye lengre hvertfall. Lukten av råtten melon er noe av det verste jeg har kjent! Hahaha! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Hehe, husker ei venninne av meg klaget på at sæden til kjæresten luktet råtten melon :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 Melon skal ikke oppbevares i kjøleskap, da mister den smak og får slimete konsistens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå