AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 har noen noe forslag til selvmordsmetoder som er smertefritt? ble litt inspirert av tråden om hun som skulle henge seg i skogen. Gjør det vondt å henge seg? er det sant man brekker nakken og kveles sakte?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Kontakt legen din eller legevakten for hjelp. Det som virker uovervinnerlig nå vil være det samme du vil være glad for at du ikke tok livet ditt for om en stund.
Gjest kittycat Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Kontakt legen din eller legevakten for hjelp. Det som virker uovervinnerlig nå vil være det samme du vil være glad for at du ikke tok livet ditt for om en stund. Helt sant! Folk flest som tenker på selvmord vil ikke dø, bare få slutt på smertene. TS plis send meg en mld. Ikke skam deg. Jeg har hatt lignende tanker i det siste, men vet en bedre tid vil komme snart!!
*Mocca* Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 http://mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen Ring 116 123 og be om hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 takk for støtte men jeg har bestemt meg. i morgen er min siste dag, nå er jeg glad
Gjest kittycat Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Hva vil du at vi skal si da?! Det trenger ikke å være slik, virkelig ikke.
Rainbow Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Du vet at denne typen tråder må stenges. Det gjøres fordi du kan få mange svar her som kan skade deg og gjøre ting vanskeligere for deg. Det er mange på et nettforum som ikke tenker over hva de skriver til folk. Men du skal vite at det alltid kan bli bedre. Det er alltid hjelp å få. Man må bare tørre å satse, og å ville gjøre en innsats for å få et bedre liv. Du kan kontakte mental helse eller ta en titt innom Si det med ord.. Her finnes det mennesker med kompetanse. Det kan også være lurt å ta kontakt med lege eller hvem som helst, en venn, et familiemedlem. Det er alltid noen som er glad i deg, og alle fortjener å ha det bra! Tråden stenges. Rainbow81, mod 2
Fremhevede innlegg