Gå til innhold

Hvor møter man velutdannede menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...som helst også er i god form?

Hilsen snobbete jente 20 :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På høyskoler og univeriteter tenker jeg :)

En fordel om du kommer inn selv så kommer dere liksom på samme plan og får mere til felles slik at han finner deg attraktiv nok til en date :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger opp spørsmålet til ts: hvor fester velutdannede menn? Går de ut på byen de også?

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg studerte på jussen var det utrolig mange pene gutter, som også var "velutdannet" :) Det er også mange kjekke gutter på Norges Handelshøyskole (NHH) i Bergen. I Trondheim vet jeg at det er mange råkjekke gutter som studerer til Sivilingeniør i forskjellige retninger. Men som han over her sier, da må du nesten studere sammen med de, for å se de ;)

Da kan du ikke gå på HF/SV-fakultetet :P mwahahah! Neida, nå tuller jeg bare altså.

Skrevet

Jeg følger opp spørsmålet til ts: hvor fester velutdannede menn? Går de ut på byen de også?

Nei, du må nok gå og hive stein på soveromsvinduene deres :fnise:

• Liker 1
Gjest klyyyyy
Skrevet

Kjempe snobb du.

Hvorfor akkurat velutdannede menn?

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Akser, Bærum, Oppegård, Ås og på Oslo vest.

Gjest Søgni
Skrevet

Ved å delta i høyere utdanning vil jeg tro du møter noen :) Det samme gjelder vel for å finne noen i god form. Et studentidrettslag høres ut som noe for deg. Siden du har disse ønskene, så går jeg ut fra at du interesserer deg for både utdannelse og fysisk aktivitet selv også, så da burde det vel ikke være noe problem å delta selv? :) Da er man ikke lenger "snobbete" heller, da er man heller ute etter noen med felles interesser.

• Liker 5
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Så du er en sånn garde ball groupie?

Hva er kravet tilhøyde, pikkstørrelse, hårveskt og lommebok btw?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder hvor de går ut på byen, så var det faktisk egne utesteder i Bergen der det var populært for de og de type folkene å gå ut. Den litt rocka stilen folk gikk på et sted som het "Hulen", alle slags folk gikk på "Kvarteret" og sossen (jussen og NHH) holdt til på Feliz. Du må som tidligere sagt oppsøke miljøet, men da bør du jo også ha noe der å gjøre :P

Gjest _Blomsten_
Skrevet

På sukker.no florerer det av dem. De fleste er økonomer, jurister og ingeniører og veldig aktive på fritiden med sykling, ski og løping.

• Liker 3
Skrevet

Sats bislett, men der har du en del hard konkurranse har jeg sett.

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet (endret)

Dette skjønte jeg ikke noe av

Ikke jeg heller.

Endret av nysgjerrigperen
Skrevet

<--- Treningsidiot og snart Siving. Vi er på samme plassene som de andre, og det står ikke "nerd" i panna... ;)

AnonymBruker
Skrevet

<--- Treningsidiot og snart Siving. Vi er på samme plassene som de andre, og det står ikke "nerd" i panna... ;)

Ikke verst, ikke verst! :D Hvor finner jeg deg da? :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du, Ts?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du, Ts?

Trondheim. Hvordan det?

AnonymBruker
Skrevet

Trondheim. Hvordan det?

Tenkte bare det kunne være nyttig å vite for dem som har forslag å komme med til spørsmålet ditt. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aha :D Vet du av noen utesteder kanskje?

Skrevet

Trondheim. Hvordan det?

SiT Trening avd. Gløs: http://sit.no/content.ap?thisId=1629 .

Når det kommer til utesteder tror jeg det er verre. Mye tørrpinner og Dragvollstudenter på Samfundet. De andre stedene i Trondheim er jo alle på. Da tenker jeg på Gossip, Circus , DT o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...