Gå til innhold

Erfaringer med p-stav?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå brukt kobber-spiral i 1,5år, uten hormoner, og er superfornøyd, men det er desverre ikke mannen min, han kjenner den nemlig..

Så, jeg har bestemt meg for å prøve noe annet. P-piller glemmer jeg å ta, og p-sprøyte er ikke særlig aktuelt, da jeg blant annet har stor sprøyteskrekk ( èn sprøyte kan jeg overleve, men en hver 3 mnd..? ellers takk.. ) , og planlegger utenlandsopphold til tider, som dermed kan kræsje med slike planer.

Så..p-stav blir det neste logiske for meg. Noen som vil dele av sine erfaringer?

Normal menstruasjon?

Mye bivirkninger?

Hva har dere i såfall brukt før??

Tar imot alt med stor takknemlighet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde normale blødninger med p-stav. Hadde den i tre år og var veldig fornøyd med det :)

Har egentlig ikke noe mer å si om den.

Men måtte skjære litt i armen da for å få den ut igjen fordi kroppen hadde "kapsla" seg litt rundt den på den ene siden, men det var helt problemfritt altså. Var verre å ta bedøvelsessprøyta enn å måtte skjære litt.

Skrevet

Alright..er egentlig bare dette med eventuell menstruasjon i maaange mnd som skremmer meg. Selv om det også ble sagt om spiral, og jeg følte det gikk seg fint til etter 1-2mnd..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...