Gå til innhold

Hva heter den papiren som brettes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså en A-4 ark men som er to sider, som ligner på en hefte som er tosidet? skjønnr dere hva jeg mener??? La oss si en kort som åpnes, vanlig bursdagskort men i A-4 størrelse.

Finner jeg det et sted mon tro?

Vil du hjelpe meg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det? :fnise: føler meg så dum.... vet du hvor jeg får kjøpt det?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener et A3-ark brettet i to, som et kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener et A3-ark brettet i to, som et kort?

Ja, jeg vil kjøpe den som er brettet i to, vil ikke ha en stor som jeg bretter selv, vil at den skal være bretta fra før av... vet du hvor jeg får kjøpt de? var på panduro hobby, men fant ikke noe der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Indra

Du mener et A3-ark brettet i to, som et kort?

jeg tok visst feil ;)

Endret av Indra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et A2-ark som brettes i to vil ha A3-størrelse.

Det TS beskriver høres ut som et A3-ark som er brettet i to, ikke A2, det blir for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja A3 da, får jeg kjøpt det noe sted???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du et kort som er i A3(brettet til A4)-størrelse, eller mener du bare et A3-ark som er brettet i to når du kjøper det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja A3 da, får jeg kjøpt det noe sted???

Jeg vet de har A3 på bokhandel, de er litt tykkere enn vanlige ark og mange forskjellige farger men jeg har aldri sett at de er brettet på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet de har A3 på bokhandel, de er litt tykkere enn vanlige ark og mange forskjellige farger men jeg har aldri sett at de er brettet på forhånd.

Ja, har også sett de, men ikke brettet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A2 er STØRRE enn A4

A3 er MINDRE enn A4

Nei, både A2 og A3 er større enn A4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WendyClear

A2 er STØRRE enn A4

A3 er MINDRE enn A4

Nei, begge deler er større enn A4

forestill deg et A1 ark (stooor ark), brett det i 2 = A2, brett det igjen = A3, og igjen = A4 osv.

Men TS, kan du ikke brette arket selv? Om du legger det i press en stund vil nok "bretten"/"sømmen" bli bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, begge deler er større enn A4

forestill deg et A1 ark (stooor ark), brett det i 2 = A2, brett det igjen = A3, og igjen = A4 osv.

Men TS, kan du ikke brette arket selv? Om du legger det i press en stund vil nok "bretten"/"sømmen" bli bedre også.

Jeg vil ha denne arken fordi jeg vil printe noe personlig til meg og kjæresten på den, også vil jeg lage noe ekstra inni, en veldig veldig fin ide.... Men jeg tror ikke det vil funke :( ser jo ikke ut som det finnes.. Jeg vil ikke brette den, blir jo så stygt ....... men takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen som kan brette det for deg da? Trykkeri kanskje? Bokbinder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt å brette kartong selv da... Bare pass på at begge hjørnene er rette. Deretter tar du f.eks en linjal og skraper over på brettekanten. Da må du kjøpe et A3-ark (hvis du skal ha noe som er dobbelt så stort som et vanlig A4-ark, når det er utbrettet. Når det er brettet er det liksom to A4-ark som sitter sammen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...