Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mollusker?

Tenkte på det, men han har ikke det krateret i midten på noen av dem. Ellers ville jo alle symptomene på dem passet.

Men jeg tror at hotellet leiligheten vår er tilknyttet har en lege tilgjengelig hver dag, så jeg skal høre om muligheten for å treffe han.

Takker for alle svar!

Skrevet

Her har vi aldri hatt krater på disse, men det er mulig at det er fordi jeg har fjernet de med en gang.

• 2 år senere...
Skrevet

Takk for svar.

Det har kommet noen nye prikker idag, og noen av de "gamle" har sporpet seg. Mannen min plukket på en av skorpene og da kom det litt væske ut. Ellers ser vi tydelig at noen av blemmene er væskefylte.

Men de klør altså ikke.

Er det noen her som har hatt barn med vannkopper uten nevneverdig kløe?

Eg veit ikkje om eg har hatt vannkopper eller ikkje, men eg trur eg har det no, men det klør ikkje, heller ingen symptomer. Eg har berre nokon små flekker på det. Eg greier både 2 jobber og skule med alder av 19 da, så håper eg e (ferdig) med det

Veit det e litt seint å svare, men eg har kanskje hatt vannkopper som ung, men der var dei ikkje synlige/kløende eller symptomer på det

Skrevet

Hvorfor det?

Skal man tenke på all smitte som kan befinne seg ombord på et fly, så er ikke vannkopper det jeg hadde bekymret meg for.

Det kan sitte folk på flyet som kan bli dødssyk om de blir smittet med vannkopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...