Gjest meg Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hei Begynte på cipralex for en måned siden ca. Jeg syntes de virket godt, bare etter noen dager. Jeg fikk mindre matlyst ( noe jeg syntes var VELDIG bra, fikk mer energi, var ikke så mye redd og ting føltes lettere. Men så for en uke siden ca har det begynt å gå litt nedover igjen. Nå har det nylig skjedd en ting som for meg har ødelagt mye for fremtiden min, selvom ikke andre ser det sånn... For meg var dette en LØSNING på problemet mitt og nå har jeg ikke mulighet til å gjøre dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger? Jeg klarer ikke stoppe å gråte, har vondt i hodet, er svimmel og føler meg ille. Har hatt maretitt 4 netter på rad og jeg er varm og kald... Ting føles håpløst. Jeg er håpløs... Nå har jeg fått mer matlyst igjen, noe som igjen får humøret mitt ned. Jeg har mistet motivasjonen til å trene og føler meg urolig. Er det meningen det skal bli sånn her?
Gjest badeand1 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Samma skjedde med meg så jeg måtte begynne med en annen medisin i tilegg. Men husker ikke helt om det gikk så fort som en måned da..
Pia82 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Siden det har skjedd noe som er ødeleggende for fremtiden så kanskje du bør prøve mer terapi? Regner med at du har hatt det? Eller har? Kanskje prøve å øke dosen? Eller prøve en annen medisin? For å ha det sagt så har jeg har ikke peiling på cipralex.
Birgitta Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Det kan ta litt tid å finne riktig medisin og riktig dose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå