AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Har gått på p-pillen Loette 28 i 3-4 måneder nå. Er veldig fornøyd og har ikke merket noen bivirkninger. Men jeg lurer litt på om jeg skal bytte merke for jeg har veldig dårlig råd... Får jo dekt 100 kr, ettersom jeg er under 20 år, men må fortsatt betale over 100 kr. Nei, det er jo ikke så forferdelig mye på tre måneder, men som sagt så har jeg veldig dårlig råd. Er det veldig dumt å gjøre? Etter som jeg egentlig er fornøyd med loette?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 For å si det sånn, jeg gikk på yasmin før når jeg var under 20 år og fikk dekket en del. Når jeg ble over 20 så byttet jeg til et billigere merke men var ikke fornøyd, jeg har prøvd litt forskjellige merker etterhvert men har ikke funnet noe som var like bra som yasmin hos meg. Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt med det du har nå og så heller vurdert å bytte om det er helt krise etter du blir 20. Jeg er forresten 24 nå..
Rødtoppen86 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ville spandert de ekstra kronene det koster å bruke p-piller som du vet fungerer for deg Ikke noe vits å skifte piller etter så kort tid for å så finne ut at de du skiftet til ikke fungerer, og så måtte skifte tilbake igjen.
Minya Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Tror jeg betaler 70-80 kroner for mine p-piller jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Er du i et fast forhold så syns jeg at du kan be kjæresten din om å betale litt, han betaler jo ingenting for prevensjonen! Det er ikke rettferdig i lengden. Når jeg har dårlig rå så får jeg samboer til å betale p-piller for meg, hvorfor skal bare jeg betale for at jeg ikke blir gravid? Han sparer masse kr på at vi ikke får et barn, jeg og selvsagt. Men er du ikke i et fast forhold så ville jeg holdt meg til den pillen ja, at du er fornøyd har mye å si. Vi reagerer alle forskjellig på forskjellige piller og det kan være vanskelig å finne en du blir like fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Er du i et fast forhold så syns jeg at du kan be kjæresten din om å betale litt, han betaler jo ingenting for prevensjonen! Det er ikke rettferdig i lengden. Når jeg har dårlig rå så får jeg samboer til å betale p-piller for meg, hvorfor skal bare jeg betale for at jeg ikke blir gravid? Han sparer masse kr på at vi ikke får et barn, jeg og selvsagt. Men er du ikke i et fast forhold så ville jeg holdt meg til den pillen ja, at du er fornøyd har mye å si. Vi reagerer alle forskjellig på forskjellige piller og det kan være vanskelig å finne en du blir like fornøyd med. Jeg betaler forresten ca 290 kr for 3 mnd. Er over 20 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå