AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Denne måneden skulle jeg for første gang hoppe over mensen. Jeg var ikke sikker på om jeg skulle gjøre det denne eller neste så tre dager gikk jeg på sukkerpillene, men jeg fikk ikke mensen. Så bestemte jeg meg for å hoppe over og begynte på et nytt brett, når jeg våknet opp dagen etter hadde jeg fått mensen. Hva skal jeg gjøre? skal jeg begynne på nytt igjen på det hvor jeg har igjen bare sukkerpillene, eller skal jeg forsette på det jeg begynte på i går? Såfall, hvis jeg forsetter på det gamle, når skal jeg ta neste pillen på det andre brettet da? Og selv om dette ble litt rotete, vil jeg forsatt kunne ha sikker sex da?
Hirondelle Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Ok, så du tok 3 sukkerpiller og tok vanlig pille dagen etterpå, og fikk mensen? Jeg ville bare fortsatt på pillene på det nye brettet. Du burde bruke annen prevensjon i syv dager for å være på den sikre siden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Fortsett på det nye brettet og siden du har fått mensen nå så er du helt trygg og vil ikke bli gravid, så å bruke annen prevensjon trenger du ikke. Å ha mensen reduserer ikke effekten av p-piller. Jeg begynner alltid på ett nytt brett mens jeg ennå har mensen. Men velger du å gå tilbake til sukkerpillene så hadde jeg ikke følt meg helt trygg og brukt annen prevensjon i 7 dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå