Gå til innhold

Hva slags snus bruker du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags snus bruker du? Hvor gammel er du, jente eller gutt? :)

Selv bruker jeg general portion, er 18 år og jente. :)

Lurer på om Nick and Johnny Crushed ice er noe god?

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Skruf Stark White, den renner ikke så fort og hverken smaker eller lukter noe særlig i forhold til de andre synes jeg.

Er forøvrig jente på 22.

Skrevet

Skruf original slim portion :) Har hørt at Nick&Johnny crushed ice er veldig god! Du nevner noe der, kanskje verdt å gi den et forsøk, selv om jeg blir sykt fort lei snus med smak. Syns orginal er best :)

Skrevet

brukte skruf slim fresh :) likte den kjempe godt :) synes nick and johnny renner fort..

har nå sluttet for en liten periode :) 18 år.

Skrevet

Catch Eucalyptus hjemme og Skruf Fresh slim på jobben.

Og så varierer jeg litt med en boks innimellom med noe annet rart om jeg føler for det.

AnonymBruker
Skrevet

General extra sterk eller skruf xtra stark, kan til nøds ta en skruf tranebær :) Jente 22år, og har snust siden jeg var 13.

Skrevet (endret)

Skruf slim xtra stark. Skal gå ned til noe mildere nå, merker det begynner å svi veldig... Blir vel skruf slim av noe slag. Er 25 år, har snust siden jeg sluttet å røyke for 2 år siden.

Edit - Måtte redigere alderen min, vet tydeligvis ikke helt hvor gammel jeg er selv :)

Endret av sauen87
Skrevet

Er 29. Bruker Nick & Johnny Original.

Skrevet

24. Bytter mellom n&j ice og skruf stark/xtra stark stort sett.

Er egentlig lei av snus, og føler meg immun mot nikotin, men noe mangler når det ikke er noe trykk under leppa.

Gjest fireflies
Skrevet

Nick & Johnny crushed ice. Har prøvd det meste, men har fortsatt ikke funnet noe som slår denne. Kjempe god :jepp:

Gjest loler
Skrevet

Skruf tranbær potion

Jeg er 16 og har snust siden jeg var 15

Gjest Maruwan
Skrevet

Liker best løs snus (general), men det blir for grisete og upraktisk til at jeg gidder. Derfor blir det stort sett general ekstra sterk porsjon for den kan en bare kaste på gulvet ved siden av senga.

På jobben (eller på skolen) bruker jeg general ekstra sterk white porsjon fordi den renner mindre og en ser ikke så tydelig at jeg snuser på jobben. Men egentlig er den litt for lite potent, tror det har noe med posen å gjøre (ikke selve snusen).

Skrevet

Da jeg snuste gikk det i skruf sterk white og 05. Har sluttet nå grunnet graviditet, og trodde suget skulle gi seg. Veeeel, gleder meg til jeg kan ta meg en snus jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...