Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal til varmere strøk i morgen :hoppe: Solte meg litt i parken for noen uker siden (da det var så fint vær i Norge), men da solte jeg meg med bikinioverdel. Har allerede fått litt skille, og det er ikke fint! :sur:

Så lurer jeg på. Pleier dere å sole dere toppløse i syden? Jeg vil ikke ha skille, men vet ikke om jeg hadde følt meg komfortabel med å sole meg toppløs. Burde finnes bikinier som ikke blokkerte for solstrålene :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syden er ikke et land, så det kommer an på. I noen land gjør jeg det, mens i andre er det ikke så godtatt, så da lar jeg være.

• Liker 7
Skrevet

Jeg gjør det ganske ofte i "syden" ja. Ser an omgivelsene litt først da, er det flere som gjør det så gjør jeg det også:P Men vær forberedt på glaning, spesielt hvis du er ung!

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo an på hvilket land, og hvilken strand. Jeg ville sett det an når jeg kom dit.

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Jada. Husk bare å smøre deg godt med høy faktor, brystene får ikke mye sol vanligvis og det er lett å bli brent.

Skrevet

Kommer jo an på hvilket land, og hvilken strand. Jeg ville sett det an når jeg kom dit.

Enig. "Syden" er et ganske stort område, bestående av mange land og kulturer. Det er rimelig stor forskjell på f.eks. å sole seg på en turiststrand på Kanariøyene og å sole seg på en familiestrand i Marokko...

Skrevet

I de greske landene er det ok, i tyrkia, egypt osv er det ikke ok da disse er muslimske.

• Liker 1
Skrevet

Soler meg toppløs på stranda i Norge og jeg så kan ikke se problemet med og sole deg toppløs i syden :-)

Kanskje greit og se an omgivelsene litt først, men kan ikke se noe støtende ved et par pupper, alle har jo pupper og har vel sett et par pupper , hadde vært annerledes om du skulle ligget der uten bikini truse og skreve :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om jeg tør altså :sjenert:

Liker ikke hvis folk glaner. Har veldig små pupper, så synes jo nesten ikke når jeg ligger på ryggen :fnise:

Jeg skal til Malta btw.

Skrevet

Selv om du er på ferie og har betalt i "dyre dommer" for denne ferien, er man der kun som gjest og bør oppføre seg nettopp som det.

For meg er det viktig å vise respekt for det utvalgte ferielandets normer og kultur.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som synes det er ubehagelig på stranda når det er toppløse damer der?

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som synes det er ubehagelig på stranda når det er toppløse damer der?

Ja.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Nei. Jeg synes personlig at det er litt ubehagelig.

Endret av Store My
  • Liker 5
Skrevet

Det er jo mange måter å gjøre det på også da. :sjenert:

Ligger du forholdsvis rolig på en strandseng, for eksempel, blir du jo ikke lagt så mye merke til, men sprader du rundt, tar en tur i kiosken for å kjøpe is, og er den typen som bare rett og slett liker å vise seg frem til så mange som mulig, blir du lett oppfattet som vulgær.

Hvis man ikke ønsker å stikke seg fram, så er det bare å se seg rundt og føle litt på hvordan toppløsstemningen er på akkurat den stranden eller det stedet du befinner deg, og så gjøre det du synes passer der og da. :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker ikke toppløs soling på uegnet sted, altså alt annet enn naturiststrender. Dessuten er det SO 90's!

• Liker 6
Skrevet

Jeg har solt meg toppløs i ca 45 min da jeg var på ferie i "syden". Jeg holdt ikke ut lenger, ble så glant på. Og det var ikke de lokale som var verst, det var alle de andre turist-mennene fra norge og sverige.

Så jeg tok fort på bikinitoppen, og har ikke solt meg toppløs etter det.

Skrevet

Jeg soler meg alltid toppløs i syden :) Synes hvit skille er så stygt! Har bare vært på typiske turiststeder også da, som på Kypros, i Hellas o.l, der det er masse turister. Men jeg gjør det bare når jeg ligger i ro. Skal jeg opp og gå, eller ut i vannet tar jeg den på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel se an stranda og de andre turistene :)

Jeg har ikke så god selvtillit at jeg hadde tenkt å sprade rundt toppløs altså. Hadde tenkt å ta av bikinioverdelen når jeg ligger på solsengen. Gå rundt og bading krever selvfølgelig bikini :)

Dumme dumme hvite skille :sur:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg får vel se an stranda og de andre turistene :)

Jeg har ikke så god selvtillit at jeg hadde tenkt å sprade rundt toppløs altså. Hadde tenkt å ta av bikinioverdelen når jeg ligger på solsengen. Gå rundt og bading krever selvfølgelig bikini :)

Dumme dumme hvite skille :sur:

Om du ikke vil ta helt av kan du jo i alle fall dra stroppene ned, så slipper du skillet på skuldrene. I tillegg kan du knyte opp bak når du soler ryggen. Det hjelper litt på skillene ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å sole seg toppløs er bare vulgært og trailer trash oppførsel.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...